Klacht: Klacht overstap service en duidelijkheid over telefoonnummer

op 25 april 2012 over in de categorie Vaste Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik zou gebruik gaan maken van Lijbrandt service. de verkoper aan de deur zou zorgen voor een opzegging van het oude abbonement en het behoudt van telefoon nummer. Sinds ik dus gebruik maak van Lijbrandt heb ik een nieuw telefoon nummer en 2 leveranciers die ik moet betalen. Dit is voor mij als alleenstaande ouder niet te doen.€56 aan Kpn en €49.95 aan lijbrandt na anderhalf uur bellen en nog geen antwoorden heb ik nu zelf opgezegd bij Kpn en moet ik bij lijbrandt wachten op allerlei papieren om dit alsnog gedaan te krijgen.

Bericht van van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door in behandeling genomen

Bericht van van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door eikels60