Klacht: Klacht overstap service en duidelijkheid over telefoonnummer

op 25 april 2012 over Lijbrandt in de categorie Vaste Telefonie

ik zou gebruik gaan maken van Lijbrandt service. de verkoper aan de deur zou zorgen voor een opzegging van het oude abbonement en het behoudt van telefoon nummer. Sinds ik dus gebruik maak van Lijbrandt heb ik een nieuw telefoon nummer en 2 leveranciers die ik moet betalen. Dit is voor mij als alleenstaande ouder niet te doen.€56 aan Kpn en €49.95 aan lijbrandt na anderhalf uur bellen en nog geen antwoorden heb ik nu zelf opgezegd bij Kpn en moet ik bij lijbrandt wachten op allerlei papieren om dit alsnog gedaan te krijgen.

de kosten van KPN vergoeden voor de twee maanden dat ik dubbel moet betalen. Zorgen dat de medewerkers beter weten waar ze het over hebben of door verbinden met iemand die het wel weet.

Lijbrandt

Heeft op 01 januari 1970 om 00:00 geantwoord

Geachte mevrouw Riemsdijk,

Ik heb van mijn collega dhr Bleeker begrepen dat hij u heeft gesproken i.v.m. het overnemen van uw huidige KPN telefoonnummer, tijdens dit gesprek heeft u aangegeven dat het telefoonnummer niet meer overgenomen hoeft te worden. Mocht u dit nummer alsnog willen laten overnemen (dit kan tot maximaal 2 maanden nadat het KPN abonnement is opgezegd) dan kunt u de volgende gegevens naar webcare@lijbrandt.nl sturen:

- volledige NAW gegevens
- het 10 cijferige telefoonnummer

Bovenstaande informatie moet 100% gelijk zijn aan de informatie zoals deze bij KPN bekend is, indien er een verschil in deze gegevens zit dan kan KPN de overname van het telefoonnummer afwijzen. Omdat Lijbrandt het erg jammer vindt dat de start van het abonnement niet vlekkeloos is verlopen, willen wij u uit coulance 1 maand gratis abonnementskosten aanbieden. De correctie zal op de eerstvolgende factuur worden weergegeven.

Onze excuses voor het ongemak.

Ruben
Webcare Lijbrandt

Bericht van van Klacht.nl

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Lijbrandt in behandeling genomen

Bericht van van Klacht.nl

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lijbrandt een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door eikels60