Klacht: aansluiting

op 08 mei 2012 over Lijbrandt in de categorie Vaste Telefonie

8mei zou ik worden aangesloten t.v,internet,telefoon.maar kreeg te horen dat er allemaal draden onder en door m’n kamer moesten worden getrokken.internet was ook niet draadloos moest een router tussen (draad?).Is mij allemaal niet verteld ,pas verhuisd alles nieuw, heb echt geen zin in al die dingen! ik wil alles annuleren,het zou vandaag pas ingaan!!!!!. neem hier geen genoegen mee!!!!

geen abbonnement op lijbrandt

Lijbrandt

Heeft op 01 januari 1970 om 00:00 geantwoord

Geachte mevrouw Korpel,

Lijbrandt vindt het jammer om te horen dat de voorlichting bij u niet naar wens is geweest, onze medewerkers doen hun uiterste best om alle vragen van onze (toekomstige) klanten te beantwoorden zodat u niet voor verrassingen komt te staan.

Bij de standaard binnenhuisinstallatie hoort het aansluiten van 1 TV via een coax kabel, 1 PC/laptop via UTP kabel en 1 telefoontoestel via telefoonsnoer op het glasvezelmodem. Indien u de bekabeling wilt laten wegwerken dan kunt u hiervoor en nieuwe monteursafspraak aanvragen.

Voor de aanvulllende installatie wordt door ons installatiebedrijf Guidion extra kosten berekend, deze kosten zijn 17,50 euro per kwartier met een minimale afname van 45 minuten. Tijdens deze afspraak zullen de kabels worden weggewerkt via:

- lege kabelbuizen in de woning aanwezig, de monteur(s) mogen geen bestaande bekabeling verwijderen.
- de kruipruimte richting woonkamer, waarbij er geboord kan worden indien nodig.

U kunt de aanvullende installatie aanvragen via monteur@lijbrandt.nl, geeft u in de e-mail duidelijk aan dat u op de hoogte bent van de kosten en dat u hier akkoord voor geeft. U zult door Guidion gebeld worden voor een nieuwe afspraak, geeft u tijdens dit gesprek ook duidelijk aan dat u kabels wilt laten wegwerken.

Lijbrandt verkoopt zelf geen routers, indien u een draadloze router wilt aanschaffen dan kunt u dit ook bij Guidion aangeven zodat de monteur een router voor u kan meenemen. Deze router is geschikt voor glasvezel en zal maximaal 100 euro kosten (prijzen kunnen wijzigen) en dienen via pin of contact aan de Guidion monteur te worden betaald.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Ondanks dat de start van uw abonnement niet vlekkeloos is verlopen, hopen wij dat u alsnog met veel plezier gebruikt zult gaan maken van uw glasvezelabonnement.

Ruben
Webcare Lijbrandt

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Lijbrandt in behandeling genomen

Bericht van van Klacht.nl

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lijbrandt een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Reactie van de melder van de klacht joke1948

2 jaren geleden - ik ben helemaal niet tevreden met het antwoord .het gaat mij steeds meer geld kosten en hier is NIETS van verteld. Allemaal maar een stekkertje erin stoppen!!! Ik vindt dit geen manier !! en ik wil geen abonnement meer.

Bericht van van Klacht.nl

2 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Lijbrandt beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door joke1948