Klacht: Ongevraagd geld blijven afschrijven terwijl account/ lidmaatschap is verwijderd!

op 11 juni 2012 over Lexa.nl in de categorie Datingsites

LEXA/MEETIC,

Kom ik er achter(jammer genoeg niet eerder…) toen ik mijn bankafschriften bekeek dat jullie ONGEVRAAGD maandelijks E31,85 van mijn rekening afschrijven. Zijn jullie nou helemaal gek geworden!

Ik heb in febr dit jaar 1 maand lidmaatschap gekozen van E24,95…zo werd voorgeschoteld!
Na heel even een account te hebben gehad van ong 2 weken het verwijderd!!!!! Ik vond het niks…

Het klopt NIET dat er daarna maandelijks ongevraagd afschrijvingen van E31,85 blijven volgen.
De tekst:
”Het lidmaatschap wordt 48 uur voor de vervaldatum van het door jou gekozen Membership automatisch verlengd.” is NIET van toepassing op MIJ, omdat ik mijn account VERWIJDERD had!
De maandelijkse afschrijvingen van E31,85 roepen ook vragen op!?
Volgens jullie site zijn de kosten voor lidmaatschap:
1 mnd E24,95
3 mnd E38,85

Jullie maken er een potje van!
Er klopt niks van.

Jullie kunnen ook niet met tegenweer komen, dat ik nog wel een account had…Of jullie moeten mijn account niet verwijderd hebben nadat ik dat had verwijderd zo’n 2wkn na lidmaatschap. Ik heb niks met het account gedaan toen dr tijd en verwijderd, dus sta in MIJN RECHT!

U heeft alleen het recht 1malig het bedrag van E24,95 te incasseren….ZOALS HET HOORT.

Dit is wat ik heb kunnen vinden aan afschrijvingen van jullie:

05-06-2012/451146255/E31,85 /incasso KN: 79165503530/ worldpay CP BIBIT IP MEETIC*ILIUS.NET*Meetic.com

03-05-2012/451146255/ E31,85/incasso KN: 29163551202/worldpay CP BIBIT IP MEETIC*ILIUS.NET*Meetic.com

03-04-2012/451146255/ E31,85/incasso KN: 09161653687/worldpay CP BIBIT IP MEETIC*ILIUS.NET*Meetic.com

05-03-2012/451146255/ E31,85/incasso KN: 19159768754/worldpay CP BIBIT IP MEETIC*ILIUS.NET*Meetic.com

06-02-2012/451146255/ E6,90/incasso KN: 19157967232/worldpay CP BIBIT IP MEETIC*ILIUS.NET*Meetic.com

Op internet wordt je overspoeld met info over jullie. Je hoeft maar te GOOGLEN en je leest:
Tros Radar-Klachten Lexa/Meetic, Mensen die je waarschuwen voor Lexa/Meetic, Mensen die account willen opzeggen maar niet lukt en geen respons krijgen op mails van jullie, ongevraagde afschrijvingen van rekeningen.

ERG HERKENBAAR!
Jammer genoeg ben ik OOK de dupe….

Ik heb mijn ING bank, Tros-Radar & de politie ingelicht wat er hier afspeelt.
Ik wil een tegenbericht terug met uitleg waarom er meerdere keren het bedrag van E31,85 en 1x E6,90 ongevraagd is afgeschreven nadat ik mijn account had verwijderd.

Bij elkaar is er ongevraagd E109,35 afgeschreven!

Terug boeking van E109,35 wat mijn eigendom is.
En schriftelijke uitleg waarom het zo gelopen is.

Lexa.nl

Heeft op 01 januari 1970 om 00:00 geantwoord

Beste Schuilnaam007,

ik begrijp uit uw bericht dat er ten onrechte iedere maand een bedrag van 31,85 Euro van uw rekening is geïncasseerd en dat u dit graag gerestitueerd wilt zien.

Ik vind het spijtig om te horen dat u problemen heeft ondervonden met onze website en wil u dan ook graag het e.e.a. uitleggen.

Ik heb met de door u opgegeven gegevens meerdere profielen kunnen achterhalen op de website waaronder het gratis profiel "moon_b_256" wat u eerst van de website heeft opgeschort en sinds 08-06-2012 definitief van de website heeft verwijderd. Ook heb ik een profiel kunnen achterhalen van u waar de maandelijkse afschrijvingen van 31,85 Euro betrekking op hebben. U heeft op 02-02-2012 opdracht gegeven voor uw profiel "Lala_b_797", voor een betaling van een 1 maand Full Membership t.w.v. 24,95 Euro en een extra optie Control t.w.v. 6,90 Euro. U heeft van beide betalingen een betaalbevestiging ontvangen op uw e-mailadres "schuilnaam007@hotmail.com". U bent met deze betaling akkoord gegaan met een automatische verlenging en heeft deze niet tijdig geannuleerd, zodat er maandelijks een bedrag van 31,85 Euro van uw rekening kon worden geïncasseerd. U wordt op de hoogte gebracht van onze maandelijkse automatische verlenging, op onze betaalpagina, in de betaalbevestiging en u kunt dit te alle tijde terugvinden in artikel 4.2. van onze algemene voorwaarden.

U heeft per 06-06-2012 voor uw betaalde profiel "Lala_b_797" de automatische verlenging zelf via de website geannuleerd, waardoor uw Full Membership per 02-07-2012 zal eindigen en er verder geen geld meer van uw rekening zal worden geïncasseerd. Aangezien u bij betaling akkoord bent gegaan met een automatische verlenging en deze niet zelf tijdig heeft geannuleerd, kan ik niet ingaan op uw verzoek tot een restitutie.

Indien u uw profiel wilt verwijderen gaat u naar de pagina "Mijn account" en dan "Mijn instellingen". Onderaan deze pagina vindt u de link om uw profiel te verwijderen. Klik op de link in de volgende zin: "Om jouw profiel op te schorten of te verwijderen, klik hier".

Leest u de tekst die verschijnt goed door. U heeft hier nog de keuze om uw profiel tijdelijk op te schorten of uw profiel definitief te verwijderen.

Wilt u uw profiel definitief verwijderen dan klikt u onderaan de pagina op de volgende zin:
"Klik hier om je profiel permanent te verwijderen van de website. Let op: verwijderde profielen kunnen niet worden hersteld." Door op deze link te klikken verwijdert u uw profiel definitief. Dit is onomkeerbaar:
- Uw profiel zal niet meer op Lexa.nl verschijnen en u zult geen e-mails meer ontvangen van partners van Lexa.nl
- Uw gegevens (advertentie, foto's, profiel, contacten, berichten, etc.) worden definitief verwijderd.

Het kan maximaal 24 uur duren voordat uw profiel definitief van onze site is verwijderd. U ontvangt hiervan een e-mail ter bevestiging op uw e-mail account.

Ik hoop u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u verder nog vragen en/of opmerkingen hebben dan vernemen wij deze graag van u via de "Help" link onderaan de Lexa website. Hier klikt u op een willekeurige categorie en vervolgens op een willekeurige vraag. Wanneer u dan naar beneden scrolt kunt u op de link "Stel een vraag" klikken. Vervolgens kiest u een categorie waar uw vraag betrekking op heeft en schrijft u uw bericht en klikt op "Bevestigen". Op de volgende pagina klikt u op de knop "Ja" om uw bericht naar ons te verzenden. Wanneer u bent ingelogd op uw profiel ontvangt u hier een bevestiging van. U zult binnen 48 uur een antwoord ontvangen.

Christine

Lexa Team

Bericht van van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Lexa.nl in behandeling genomen

Bericht van van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lexa.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Schuilnaam007
1.0