Klacht: Het verschil tussen Lexa en Lexamore is niet duidelijk

op 11 november 2012 over Lexa.nl in de categorie Datingsites

Ik heb een abonnement genomen op Lexa voor drie maanden en daarvoor betaald. Nu krijg ik geen berichten meer van Lexa, omdat ik een profiel invulde op Lexamore. Maar die willen nu dat ik een VIP betaling maak om naar foto’s te kijken.
Hoe kom ik van Lexamore af en kan ik alleen nog te maken hebben met Lexa. Ik krijg ook ontzettend veel emails en bijna alle mannen zijn veel jonger dan ik. Dus dat klopt helemaal niet.

Om terug te gaan naar alleen Lexa. En alleen emails te krijgen van mannen in de leeftijd groep die ik aangegeven heb, dus van 70 tot 82. Ik krijg nu van alles binnen en dit is heel vervelend.

Lexa.nl

Heeft op 01 januari 1970 om 00:00 geantwoord

Beste froggies,

ik begrijp uit uw bericht dat u graag alleen gebruik wilt maken van de Lexa website en niet van Lexamore.

Als u op een reclame-uiting in de vorm van een banner of een tekstlink op Lexa.nl heeft geklikt, dan wordt u automatisch ingeschreven bij Lexamore.nl met dezelfde gegevens (gebruikersnaam, wachtwoord en e-mailadres) als die u op Lexa gebruikt. Verder wordt bepaalde informatie, zoals uw leeftijd, geboorteland en woonplaats voor uw gemak gekopieerd van uw profiel op Lexa.nl naar uw profiel op Lexamore.nl.

Ik heb op uw verzoek het profiel van de Lexamore website verwijderd, zodat u alleen nog over een Lexa profiel beschikt. Uw Full Membership loopt nog tot 05-02-2013 en zal hierna automatisch worden verlengd met een maandelijks bedrag van 12,95 Euro mits u dit zelf tijdig annuleert.

De automatische verlenging kunt u op elk gewenst moment onderbreken door ten minste 48 uur voor de vervaldatum van uw membership op de juiste link te klikken in de rubriek "Mijn account" en dan "Mijn instellingen". Kiest u daar de rubriek "Mijn membership" en dan "Mijn membership beheren". Hier vindt u de informatie om de automatische verlenging stop te zetten.

Ik hoop u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u verder nog vragen en/of opmerkingen hebben dan vernemen wij deze graag van u via de "Help" link onderaan de Lexa website. Hier klikt u op een willekeurige categorie, een willekeurige vraag en vervolgens scrolt u naar beneden en klikt u op de link "Stel een vraag" om een bericht te sturen. Gelieve in dit bericht uw gegevens te vermelden waarmee u zich bij ons geregistreerd heeft. U zult dan binnen 48 uur een antwoord ontvangen op uw bericht.

Christine van het Lexa Team

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Lexa.nl in behandeling genomen

Bericht van van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lexa.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van van Klacht.nl

1 jaar geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Lexa.nl beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door froggies