Klacht: Leugens , Opgelicht en Misleid.

op 13 april 2011 over Eneco in de categorie Energieleveranciers

Wij zijn al jaren klant van Eneco en wilden toch na lange tijd een andere leverancier proberen, dit werd NUON.
Nuon zou alle oversluitingen verder regelen zodat wij daar geen omkijken meer naar hebben.
Nu zijn we een jaar verder en gisteren stond daar de Stedin om ons af te sluiten.
Stedin heeft een rode kaart achter gelaten met het openstaande bedrag met de mededeling dat ik Eneco moest bellen voor een Regeling.
Het bedrag was 3256,90 ( ja schrik niet !!! ) en 115,02 aansluitkosten om het boeltje weer te aansluiten.
Gebeld naar Eneco en er was geen enkele mogelijkheid om dit bedrag in termijnen te betalen.
De afsluiting bleef gehandhaafd en ik moest maar kijken hoe ik ging betalen.
Het gehele bedrag moest betaald worden dan zou de aansluiting weer hersteld worden.
Na een dagje bellen met Eneco ( dat duurt ook uren ) waren we eruit het bedrag via GWK overgemaakt, gefaxt.
Volgende dag gebeld de fax was niet binnen ( kostte me weer 20 minuten van mijn tijd ) of ik niet even de fax opnieuw wilde sturen ( met 3 jonge kinderen ) dit gedaan…

Nu komt het ENECO sluit mij niet aan omdat er nog een bedrag van 1056,- euro open staat van een ander adres…waar ze de dag daarvoor geen woord over hebben gerept.

6 personen van eneco aan de lijn gehad en 6 personen die hetzelfde verhaal vertelde…mevrouw betaald u de 3256,90 euro en 115 euro en u bent morgen weer aangesloten.
Dit hele gezeik met Eneco heeft mij 2 dagen gekost en zeker 3 uur aan bellen!!!

Wat een onopgeleide mensen werken daar zeg!
Gesprekken worden vervalst ) zogenaamd denken ze mee en beloven dingen die ze niet nakomen.
Als je dan na 3256 euro lichter te zijn hun belt wordt er gelijk gezegd dat ze bedreigd worden omdat je je stem verheft.
Volgens hun heeft de monteur een schrijffout gemaakt…
Ja JA…..

Eneco leidt je mensen goed op en houd mensen niet voor de gek!!!!
Dit is pure diefstal….

Oneerlijke situatie…Niets willen regelen…

Ik raad iedereen af om met Eneco in zee te gaan. En als je problemen hebt d u klacht aan de geschillen commissie voor te leggen en aan de stichting Ombudsman. Hier moet iets aan gedaan worden ik zal niet rusten tot dat ik mijn gelijk krijg. Zoals jullie kunnen zien op stichtingombudsman.nl zijn de meeste klachten en ontevredenheid over eneco!!
Ik ben ook bezig met Radar. Er moet hier wat aan gedaan worden. Ze houden zich niet aan afspraken. Enz

Mijn aansluiting per direct aansluiten en voor de andere een regeling treffen!!!
Het grootste gedeelte hebben ze binnen....dus snap het probleem niet en dit is van een ander adres die allang opgezegd is.

En hun mensen opleiden!!!

Eneco

Heeft op 01 januari 1970 om 00:00 geantwoord

Klant per brief/email op de hoogte gesteld van onze reactie.

Bericht van Eneco

3 jaren geleden - Geachte heer, mevrouw, Ik lees in uw klacht op deze website dat u ontevreden bent over de gang van zaken rondom de openstaande bedragen en de afsluiting van energie. Ook vermeldt u bij uw klacht dat u er geen behoefte aan heeft om uw contactgegevens door te geven. Zonder uw contactgegevens is het voor mij niet moeglijk om inhoudelijk naar deze kwestie te kijken. Wilt u toch samen kijken met mij naar een mogelijke oplossing, neemt u dan gerust contact met mij op via onlineservice@eneco.nl. Ik zie uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, Mike, medewerker Eneco

Bericht van van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Eneco in behandeling genomen

Bericht van van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Eneco een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door moe