Klacht: Leesland komt afspraken niet na

op 11 januari 2012 over leesland in de categorie Magazines

Ik heb een abonnemente afgesloten met een 10 inch tablet. Nu kreeg ik een 7 inch tablet waar ik niet mee akkoord ging. Na wat geharrewar zou ik een 10 inch krijgen voor Sinterklaas (dit was een kado)en moest ik de 7 inch omwisselen. De man die de map bracht zei nog wel met een vuil lachje: bent u iets aparts dan?? Ik heb de tablet teruggeven, een week voor sinterklaas, in een aparte tas bij de map, deze ook nog in een aparte tas, bij de deur. Wij moeten tenslotte werken. Nu zegt Jansen dat hij de tablet niet terug heeft gehad en gaat hem in rekening brengen. Ook moet ik mijn vakantie de map gewoon doorbetalen en hier ga ik ook niet mee akkoord. Hij dreigt nu met een incassobureau, ik heb ondertussen wel bij Rechtshulp diverse informatie aangevraagd, daar hij echt niet mee wil werken, ook op Kassa en Radar staan slechte recensies van hem, gebruikt 5 verschillende namen of zo als map zijnde! Ook heb ik nimmer een contract van ze gekregen en dat ga ik nu ook alsnog opeisen. Heb nooit en te nimmer ergens voor getekend. Er werd ook nimmer gereageerd op briefjes die ik aan de map bevestigde door jansen.

dat ik een brief/mail krijg dat ik de tablet idd retour heb gegeven en dat ik voor december maar 2 weken in rekening krijg.

leesland

Heeft op 01 januari 1970 om 00:00 geantwoord

Deze klant is geen abonnee bij Leesland maar waarschijnlijk bij Heerlijkthuis te Arkel of Fons Janssen Leesmap in Wijgen.
Wij kunnen deze klacht dan ook niet behandelen.

Bericht van leesland

1 jaar geleden - Deze klant is geen lid van Leesland maar waarschijnlijk van Heerlijkthuis te Arkel of Fons Jannsen Leesmap te in Wijgen. Wij kunnen deze klacht dan ook niet oplossen.

Bericht van van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door leesland in behandeling genomen

Bericht van van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat leesland een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door jjderksen