Klacht: Overstappen van UPC naar KPN

op 13 oktober 2009 over KPN Internet in de categorie Internetproviders

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik ben van upc naar kpn overgestapt en kpn zou alles regelen ik blijf kpn maar bellen ze zeggen ja mijn colega is er mee bezig want upc blijf maar rekeningen sturen en het bedrag word steeds hoger nu al 324 euro ze bellen mij maar niet terug wat kan ik nu nog doen vriendelijke groet joke

KPN Internet

Heeft op 01 januari 1970 om 00:00 geantwoord

Geboden Oplossing:

Klacht is niet actief, geen feedback meer ontvangen, word afgehandeld als opgelost.

Mochten er nog problemen zijn kunt u een nieuwe klacht aanmaken.

Mvg KPN Webcare

Bericht van van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door KPN Internet in behandeling genomen

Bericht van van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat KPN Internet een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door sumik
1
0.0
2009-10-13
sumik