Klachten over KPN

KPN biedt consumenten verschillende produkten aan op het gebied van vaste en mobiele telefonie, internet en televisie. In Nederland is KPN marktleider... Lees meer >

Statistieken van KPN in de categorie Alles-in-1

167 klachten gemeld
1.9 /10
403 stemmen
403

Tijdslijn

6 maanden na aanvraag nog steeds geen werkende internet

Klacht van op 16 augustus 2018 over KPN in de categorie Alles-in-1

Op 24 februari 2018 internet via glasvezel aangevraagd bij KPN. Glasvezel is beschikbaar in mijn buurt. KPN heeft de aansluiting uitbesteed aan Reggefiber die niet in staat blijkt de kabel te vinden of door te trekken. Ondanks uren telefoneren naar... Lees meer

Mijn 3-in-1 instappakket van € 49 is per 06-04-2018 omgezet nav appcontact dat ik een aanbieding had gekregen wat mij 3x € 15 zou besparen. KPN heeft aangegeven het contract te kunnen verlengen tegen de zelfde korting. Nav ontvangst overeenkomst... Lees meer

Slechte service

Klacht van op 15 augustus 2018 over KPN in de categorie Alles-in-1

Ik neem jullie even mee in mijn verhaal. Op 14-02-2018 heeft mijn zoontje mijn telefoon laten vallen en daarbij was het scherm defect. Daarop naar de KPN winkel in Veeneneaal geweest. Daar werd mij medegedeeld dat het scherm vervangen moest... Lees meer

Verhoging kosten alles in 1 pakket zonder aankondiging

Klacht van op 11 augustus 2018 over KPN in de categorie Alles-in-1

Abonnement KPN alles in 1 contract tot 31-3-2018 van € 65 is zonder kennisgeving in juli verhoogd naar € 68,50. Bij telefonische navraag 11-8-2018 geeft medewerker aan dat er een mail is verstuurd hierover op 17-5-2018 en 17-6-2018. Hierop aangegeven... Lees meer

Drama internet en interactieve tv

Klacht van op 31 juli 2018 over KPN in de categorie Alles-in-1

Op dinsdag 23 juli jl hadden wij storing van het internet en de daarbij behorende interactieve tv. Wij eerst de stappen doorlopen op internet op de site bij KPN. Deze gaf duidelijk aan dat het probleem niet bij ons in... Lees meer