Klachten over KPN

KPN biedt consumenten verschillende produkten aan op het gebied van vaste en mobiele telefonie, internet en televisie. In Nederland is KPN marktleider... Lees meer >

Statistieken van KPN in de categorie Alles-in-1

179 klachten gemeld
2.0 /10
384 stemmen
384

Tijdslijn

KPN maakt van de facturatie een puinhoop. de rekening komt de 10e uit, herinnering de 17e en de 23e. ik heb gezegd dat mijn aow betaald wordt de 23e en als ik dan overmaak heb ik 15 euro herinneringskosten, wat... Lees meer

Upgrade wordt afsluiting pin en internet!

Klacht van op 11 april 2018 over KPN in de categorie Alles-in-1

Verkoper van KPN overtuigd me om over te stappen op een ander pakket binnen KPN zelf zodat ik sneller internet heb. Prima, ik ga akkoord, om dit mogelijk te maken moest het huidige abonnement opgezegd worden. Nu is door KPN zelf... Lees meer