Klachten over KPN

KPN biedt consumenten verschillende produkten aan op het gebied van vaste en mobiele telefonie, internet en televisie. In Nederland is KPN marktleider... Lees meer >

Statistieken van KPN in de categorie Alles-in-1

247 klachten gemeld
2.1 /10
345 stemmen
345

Tijdslijn

nummer over zetten naar een ander adres

Klacht van op 07 oktober 2017 over KPN in de categorie Alles-in-1

Hoi medewerkers van KPN Wij hebben voor een telefoon verhuizing totaal 6x gebeld met nummer 0800-0402.op de datums;5-09-2017/12-09-2017/23-09-2017/3-10-2017/07-10-2017 en nog steeds is het niet goed geregeld want wij krijgen een ander nummer en dat willen wij niet, wij willen het nummer... Lees meer

Voorgelogen

Klacht van op 04 oktober 2017 over KPN in de categorie Alles-in-1

Ergens tussen augustus en september ben ik van Leeuwarden verhuist naar Arnhem. Het overzetten van mijn contacten heeft meerdere telefoontjes en chats gekost die elk ongeveer een uur duurde. In totaal ongeveer 10 uur gespendeerd met het overzetten van mijn... Lees meer

niet volgens afspraak

Klacht van op 28 september 2017 over KPN in de categorie Alles-in-1

Er was ons verteld dat alles over zou gaan naar KPN, vervolgens zou alles opgezegd worden bij ZIGGO, wij hadden een uitgebreid televisie pakket, wat nu alleen het bazis pakket is Nu krijg ik naar mijn verbazing een dubbele rekening zowel... Lees meer

Onvrijwillig afgesloten door KPN

Klacht van op 27 september 2017 over KPN in de categorie Alles-in-1

Sedert zomer/najaar 2016 last van erg trage internet verbinding en ook een week geen verbinding. Monteur geweest, beloofd van alles maar komt niet meer terug. Diverse keren bellen met klachtenafdeling en het verhaal op nieuw vertellen. Uiteindelijk zijn wij begin... Lees meer