Klachten over KPN

KPN biedt consumenten verschillende produkten aan op het gebied van vaste en mobiele telefonie, internet en televisie. In Nederland is KPN marktleider... Lees meer >

Statistieken van KPN in de categorie Alles-in-1

281 klachten gemeld
2.1 /10
310 stemmen
310

Tijdslijn

Hacker

Klacht van op 21 juni 2017 over KPN in de categorie Alles-in-1

Ik heb een ondernemerspakket bij kpn en tot voor een paar mnd nooit maar dan ook nooit problemen[gelukkig].Maar waarschijnlijk ergens in Januari of Februari begon de ellende.Dit kwam pas goed aan het licht in Maart.Dus melding gemaakt van een storing... Lees meer

Nu moeten wij 25 euro aansluitings kosten betalen terwijl wij netjes aan onze betalingsregeling gehouden hebben, ben niet tevreden over dit.De afspraak was na de twintigste betalen. Vriendelijke grt M. Esbach P.S het abonnement staat op mijn Dochter naam N.V/d... Lees meer

Kpn

Klacht van op 19 juni 2017 over KPN in de categorie Alles-in-1

Ben al.jaren klant en nu heb ik onlangs gebeld.om te vragen of ik contractvrij ben. Vervolgens werd mij een.aanbodt gedaan ze kon me drie maanden korting geven per maand maar in juni was er een andere korting van zes maanden... Lees meer

service

Klacht van op 16 juni 2017 over KPN in de categorie Alles-in-1

Geachte heren Sinds een jaar of twee heb ik uw all-in-one pakket.Hiervoor had ik Canal Digitaal.Geen internet geen vaste telefoon.Ik heb toen met KPN gebeld en een zeer aardige medewerkster vertelde mij de voordelen van uw pakket.Ik heb gevraagd of ook... Lees meer