Klachten over KPN

KPN biedt consumenten verschillende produkten aan op het gebied van vaste en mobiele telefonie, internet en televisie. In Nederland is KPN marktleider... Lees meer >

Statistieken van KPN in de categorie Alles-in-1

173 klachten gemeld
2.0 /10
384 stemmen
384

Tijdslijn

Verminderde functionaliteit na overgang van Onsbrabantnet

Klacht van op 15 juni 2018 over KPN in de categorie Alles-in-1

Omdat IPTV een rechtstreekse verbinding eist dus experiabox zijn alle enkelvoudige kabels naar de tv waar ook mediaplayer en pc staan niet meer bruikbaar. Hierdoor vervalt ook het verdere netwerk omdat de uitbreiding van het netwerk via managed switches ook... Lees meer

Slechte Wifi verbinding en zenderpakket

Klacht van op 11 juni 2018 over KPN in de categorie Alles-in-1

We zijn voor geruime tijd overgestapt naar julie omdat jullie geode wifi verbiningen e.d. zouden hebebn, ook een extra wifie ondersteuninge is gekocht en door jullie geinstallaeerd. we merken dat buiten nagenoeg geen wifie verbinding is.. Verder op de traditionel... Lees meer

Het betreft mijn moeder, 87 jaar oud en zolang als onsbrabantnet bestaat klant. Nu behoort deze organisatie inmiddels al geruime tijd toe aan KPN en besluiten om onsbrabantnet te beëindigen en verder te gaan onder KPN. (Houdoe en Welkom). Tot... Lees meer

ik wordt in de maling genomen

Klacht van op 08 juni 2018 over KPN in de categorie Alles-in-1

ik betaal voor mobiele telefoon 35 p.m huistelefoon 75 ,bij elkaar 110 dat is mij ;;;veel;;;te veel dat heb ik telefonisch te kennen gegeven ,volgens uw medewerker kon het ook allemaal veel goedkoper en jullie zouden dat regelen ,maar helaas... Lees meer