Klachten over KPN

KPN biedt consumenten verschillende produkten aan op het gebied van vaste en mobiele telefonie, internet en televisie. In Nederland is KPN marktleider... Lees meer >

Statistieken van KPN in de categorie Alles-in-1

166 klachten gemeld
1.9 /10
405 stemmen
405

Tijdslijn

Vanaf de aansluiting geen slecht werkende wifi gehad waardoor internetten zeer slecht verliep en de communicatie met andere apparaten onmogelijk was. Daarnaast de laatste week geen gebruik van de telefoon kunnen maken, zowel inkomende als uitgaande gesprekken waren niet... Lees meer

Geen internet

Klacht van op 19 september 2018 over KPN in de categorie Alles-in-1

Er werd aangekondigd dat er op 6 september onderhoud zal zijn waardoor tijdelijk geen internet zal hebben, op 5 september had ik geen internet meer en een aantal dagen erna aangeven waarop zal terug gebeld worden wat weer een paar... Lees meer

Wordt steeds gebeld door onbekend nummer

Klacht van op 18 september 2018 over KPN in de categorie Alles-in-1

Geachte DamesHeren, Als bewindvoerder van mijn broer Dhr.PWHM Evers 024-6420542 richt ik mij tot U i.v.m. met een vervelende zaak. Al een aantal weken wordt mijn broer lastig gevallen door telefoonoproepen zonder dat iemand zich meldt. De laatste week t.w. 5 sept.... Lees meer

Beloftes niet nakomen, geen geweten.

Klacht van op 13 september 2018 over KPN in de categorie Alles-in-1

Conclusie: - veel kleine problemen worden tezamen groot Ik ben verhuisd en in de verhuizing moest ik ook telecom meenemen. Het abonnement verhuizen of overstappen. Na contact te hebben gehad met KPN konden we overstappen in de “transfer weken” 3 maanden korting.... Lees meer