Klachten over KPN

KPN biedt consumenten verschillende produkten aan op het gebied van vaste en mobiele telefonie, internet en televisie. In Nederland is KPN marktleider... Lees meer >

Statistieken van KPN in de categorie Alles-in-1

284 klachten gemeld
2.2 /10
301 stemmen
301

Tijdslijn

Alles in 1

Klacht van op 22 mei 2017 over KPN in de categorie Alles-in-1

Wij zouden alles in een afnemen van kpn , dus ook mobiel Maar dit is zo verkeerd gelopen , sms die naar verkeerd nr gingen , monteur die zonder afzegging niet kwam dagen, dat ik alles heb mogen retour sturen in... Lees meer

opzegging telefonie abb

Klacht van op 17 mei 2017 over KPN in de categorie Alles-in-1

Op 2 maart heb ik het eerste gebeld voor de opzegging van een telefoonabb. De contract tijd was om,dus zou gewoon opgezegd moeten kunnen.Tot vanochtend een medewerker van de klachtendienst van KPN de opzegging per mail heeft bevestigd.Tot mijn... Lees meer

Blackberry Leap

Klacht van op 17 mei 2017 over KPN in de categorie Alles-in-1

Bij verlenging van telefoon 0622441678 heb ik een blackberry leap gekregen. Echter nu na 6 maanden krijg ik meldingen op mijn telefoon dat per 30 juni de Whats up niet meer ondersteunt wordt door dit toestel en dat ik een... Lees meer

Klantenservice - Modem

Klacht van op 13 mei 2017 over KPN in de categorie Alles-in-1

Zaterdagmorgen (13-05-2017) om 11:00 viel mijn internet ineens weg. Direct bij KPN-klantenservice gemeld, want ik had nog wel telefoon. Één medewerkster van KPN beloofde me terug te bellen wat ze niet deed. De medewerkers van de klantenservice bij KPN zijn à-technisch. Ze... Lees meer

Slechte verbinding

Klacht van op 13 mei 2017 over KPN in de categorie Alles-in-1

Sinds 17 december 2016 woon ik op het huidige adres. KPN internet/tv was al aanwezig. Het eerste wat opviel was dat de snelheid dramatisch was. Ik contact opgenomen met KPN. Medewerker gaf aan dat er in Q1 2017 een upgrade... Lees meer