Klachten over KPN

KPN biedt consumenten verschillende produkten aan op het gebied van vaste en mobiele telefonie, internet en televisie. In Nederland is KPN marktleider... Lees meer >

Statistieken van KPN in de categorie Alles-in-1

363 klachten gemeld
2.3 /10
266 stemmen
266

Tijdslijn

Kosten en wifi

Klacht van op 20 januari 2017 over KPN in de categorie Alles-in-1

Beste lezer, Vorige week heb ik bij jullie de aanvraag gedaan voor het alles in 1 pakket inclusief mobiel bellen. Ik ben al jaren lang een vaste klant bij jullie en was dan ook verbaasd dat er overstapkosten zijn verbonden aan... Lees meer

WiFi erg traag

Klacht van op 18 januari 2017 over KPN in de categorie Alles-in-1

KPN thuis internet (WiFi) blijft maar laden en laden, het is zeer irritant! Ondanks het feit dat ik WiFi heb, moet ik toch mijn eigen internet aanzettten. Het is niet de eerste keer... vaker telefonisch contact opgenomen en dan deed... Lees meer

Kosten abonnement

Klacht van op 18 januari 2017 over KPN in de categorie Alles-in-1

Ik heb telefonisch een contract verlengt en hele duidelijke afspraken gemaakt over de kosten dat zou 27,50 per maandzijn met een telefoon een Samson A3 leuke tel en duidelijk nu krijg ik 16 jan mijn eerst rekening en het bedrag... Lees meer

onterechte rekening

Klacht van op 18 januari 2017 over KPN in de categorie Alles-in-1

Bij mijn verhuizing in 2012 Paukenhof 24 1544ZC Zaandijk heb ik mijn nieuwe woonadres ( Leonard Bernsteinstraat 12 1544LB Zaandijk per email doorgegeven aan KPN, zij hebben er niets mee gedaan. Brieven van KPN zijn naar mijn oude woonadres... Lees meer

systeemfouten

Klacht van op 18 januari 2017 over KPN in de categorie Alles-in-1

Wij hebben een cloud opslag voor tv, echter het lijkt alsof het nooit echt goed werkt.Telkens zijn erprogramma's die dit systeem niet aan kan. Nu is de helft of meer met een storing bevallen. Bij alles word steeds gezegd dat... Lees meer

Geen internet.

Klacht van op 18 januari 2017 over KPN in de categorie Alles-in-1

I.v.m. Slechte service vorige leverancier overgestapt naar KPN. Aan de telefoon nog gevraagd. Of de overstap geruisloos zou zijn dit zou geen probleem zijn ik zou niet zonder internet komen te zitten behalve het moment dat ik de modems verwissel. Maar... Lees meer

Onterechte incasso 14-7-2016: Euro 71,79

Klacht van op 17 januari 2017 over KPN in de categorie Alles-in-1

Vaste telefoon 0492 - 513415 Geachte mijnheer, mevrouw, Bij deze deel ik u mede, dat bij nadere bestudering van de automatische betalingen 2016 is gebleken, dat in juli 2016 bovengenoemde afschrijving heeft plaatsgevonden. Dit is onterecht door u afgeschreven. Betalingskenmerk 70492051341 50206. De... Lees meer

zwaak signal van internet

Klacht van op 17 januari 2017 over KPN in de categorie Alles-in-1

Hoi. Mijn name is Kovalov. ik ben klant van KPN sinds augustus van 2014. Laatse jaar heb ik laast van zwaake signaal van modem. Ik heb aantal keeren bij winkel van KPN over gesproken. Ik heb oude model van modem.... Lees meer

KPN houdt zich niet aan de overstap

Klacht van op 16 januari 2017 over KPN in de categorie Alles-in-1

Ten onrechte 10 dagen meer moeten betalen aan KPN omdat zij de overstap naar Ziggo traineerden. Steeds gebeld. De administratie was op de hoogte van de juiste overstapdatum en het was in orde. Toch pas na 10 dagen en meermalen verzoek... Lees meer