Klachten over KPN

KPN biedt consumenten verschillende produkten aan op het gebied van vaste en mobiele telefonie, internet en televisie. In Nederland is KPN marktleider... Lees meer >

Statistieken van KPN in de categorie Alles-in-1

207 klachten gemeld
2.0 /10
374 stemmen
374

Tijdslijn

Verzekering compleet veranderd

Klacht van op 22 februari 2018 over KPN in de categorie Alles-in-1

Nog voordat mijn nieuwe abonnement in gaat, krijg ik even een mededeling per mail dat mijn telefoon verzekering behoorlijk omhoog gaat. Van 9,50 per maand naar 13,99 euro en mijn eigen risico van 90,00 euro naar 169,00 euro. Heb ook... Lees meer

KPN verlegt zelf abonoment

Klacht van op 21 februari 2018 over KPN in de categorie Alles-in-1

Hallo, KPN wil beweren dat ze ons een mail hebben gestuurd op 8-07-2017 dat ons contrackt een jaar verlengt word maar helaas niks ontvangen en nu zitten we en jaar er aan vast šŸ˜”(Wij hebben hier geen akkoord op gegeven) Er... Lees meer

Ik heb rond 2014 een abonnement bij Hi afgesloten voor toen een aanbieding van 12/13 euro per maand. In 2015 ging Hi weg en ging over in KPN en zou mijn abonnement en de kosten en alles hieromheen niet veranderen.... Lees meer

Beƫindiging contract nog steeds niet opgelost!

Klacht van op 20 februari 2018 over KPN in de categorie Alles-in-1

Na ZEVEN TELEFOONTJES en beloftes dat het mobiele contract per 19/11/17 beƫindigd zou worden en wij een creditnota zouden ontvangen ONTVANG IK VANDAAG WEER EEN FACTUUR VOOR DECEMBER!!!! Plotseling kan ik ook niet meer in mijnkpn om de facturen voor... Lees meer

Klantenservice is RUK!!!!!

Klacht van op 19 februari 2018 over KPN in de categorie Alles-in-1

Onderhand al 10x KPN aan de telefoon gehad alleen maar problemen en foutieve bestellingen door zeer slechte medewerkers. KPN heeft een 2e interactieve tv ontvanger vergeten bij mijn bestelling te zetten, vervolgens 4x over moeten bellen voordat er eentje opgestuurd... Lees meer

KPN verlengt zelf abonnement

Klacht van op 15 februari 2018 over KPN in de categorie Alles-in-1

Hallo, KPN wil beweren dat ze ons een mail hebben gestuurd op 8-07-2017 dat ons contrackt een jaar verlengt word maar helaas niks ontvangen en nu zitten we en jaar er aan vast šŸ˜”(Wij hebben hier geen akkoord op gegeven) Er... Lees meer