Klachten over KPN

KPN biedt consumenten verschillende produkten aan op het gebied van vaste en mobiele telefonie, internet en televisie. In Nederland is KPN marktleider... Lees meer >

Statistieken van KPN in de categorie Alles-in-1

334 klachten gemeld
2.3 /10
278 stemmen
278

Tijdslijn

Klant blijven mislukt

Klacht van op 24 februari 2017 over KPN in de categorie Alles-in-1

Gebeld en aangegeven klant te willen blijven als ik kan overstappen naar Internet Only. Absoluut niet mogelijk. Geen probleem dat ik overstap naar een andere provider. Dan moet ik wel een boete betalen. KPN hecht waarde aan nieuwe abonnementen, maar... Lees meer

lang duren

Klacht van op 24 februari 2017 over KPN in de categorie Alles-in-1

aanvraag 30 november kpn wi hebben een nieuwbouwhuis waar voorheen glasvezel lag oude woning gesloopt wij zijn 14 december eigenaar geworden meteen contact met kpn afspraak 20 december met monteur kpn bleek dat er geen glasvezel in de woning was... Lees meer

Coulance regeling kpn

Klacht van op 24 februari 2017 over KPN in de categorie Alles-in-1

Door trieste familie omstandigheden (terminale partner) zijn wij gedwongen geweest onze beider bedrijfjes te stoppen. Het automatisch verlengde abbonement van de mobiele telefoon is niet meer nodig.Het inkomen is alleen AOW, dus een redelijke afkoop zou welkom zijn. ONMOGELIJK bij kpn. Lees meer

Foute factuur

Klacht van op 14 februari 2017 over KPN in de categorie Alles-in-1

Mijn contract liep af en ik wilde dit verlengen. Toen gekozen voor iPhone waarvan binnen 1 week het spreekgedeelte niet meer functioneerde. Naar de KPN winkel gegaan maar die konden niets doen, ook zeer slecht niet eens n leentoestel! Gebeld... Lees meer

Onbeschoft

Klacht van op 14 februari 2017 over KPN in de categorie Alles-in-1

Ik wou mijn abonament opzeggen en kon niet snel opkomen op de nummer omdat ik die nooit gebruik,Daarom zei ik dat hij het kon zien,want de nummer dat ik gebruik is gekoppeld met de nummer die ik wil opzeggen,maar de... Lees meer