Klacht: Verbindingsproblemen

op 22 november 2016 over KPN Internet in de categorie Internetproviders

Als vanaf dat ik internet heb van kpn (totaal pakket), nu zo’n 8 maanden. Heb ik problemen met de verbinding. Deze valt steeds weg. In de avonduren veel vaker dan overdag. Er is een paar keer iemand geweest en ze hebben de glasvezel doorgemeten. Deze is volgens KPN goed. Sinds kort heb ik een nieuwe modem. Maar het probleem blijft. Ik probeer op dit moment een film te kijken via NetFix en die is al 8x uitgevallen. De tv zit met een vaste kabel vast, dus het is niet enkel de WIFI die wegvalt. Als ik de KPN helpdesk bel, resetten ze de boel, doen ze een meting (vinden dan wel een lijnstorinkje…) en geven dan het advies dat ik nogmaals moet bellen als het probleem aanblijft. Dit is nu al zeker zo’n 8 maanden aan de gang. Ik vind dat KPN in gebreke is en wanprestatie levert. Maar nog erger is het feit dat ze niet serieus met mijn klacht aan de gang gaan.

Als mijn klacht wordt opgelost, en eventueel een vergoeding voor de 8 maanden dat ik gebrekkig internet heb.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN Internet

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN Internet nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door bepvat