Klacht: opzeggen kpn internet omdat ik heb geen telefoonkabel

op 10 januari 2017 over KPN Internet in de categorie Internetproviders

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb 17-12-2016 internet abonnement met kpn gedan een Het installatiepakket verzonden.
– Uiterlijk 3 dagen voor 18-01-2017 ontvangt u uw installatiepakket.
maar ik heb geen kpn kabel in mijn huis
kpn gedaan voor me abonnementen kpn wete ik heb geen kabel

Gewenste Oplossing:

opzeggen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN Internet

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN Internet nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door b alhelo