Klacht: Niet na komen van beloftes

op 15 december 2016 over KPN Internet in de categorie Internetproviders

Ik had een goed werkend aansluiting met dvs 3 stuks In nov 2015 kreeg ik een brief van kpn dat ik een betere modem moest nemen dat was beter en sneller en het kostte niets? Nauw dat heb ik geweten 19 x gebeld gratis monteur probeerde toch voorrijkosten te declareren smeerde me 3 dvs aan
Heb deze nog de zelfde dag terug gestuurd denk aan colportage wet. Heb natuurlijk wel de rekening gekregen gebeld advies laat het maar zo dan verrekenen we dat met de volgende automatisch afschrijving na twee maanden nog niets Heb het grote bedrag laten soneren En heb daarna geprobeerd het bedrag dat kpn van me kreeg te betalen plus min 54 euro kon niet alleen het hele bedrag 170 euro alle maanden er na heeft kpn keurig het geld wat hun toe kwam keurig van me automatische incasso gehaald maar blijven me bestoken met schuld van 170 euro dus iedere keer weer een half uur aan de lijn .Op het laatst heb ik maar opgezegd en ik het een van de laatste gesprekken kreeg ik eindelijk iemand aan de lijn die begrip had stuurde ook de zelfde mail naar me als zijn leidingevenden
Begreep daarom had opgezegd en hoopte dat ik weer terug zou komen? Dat was ik ook vanplan ne ongeveer 30 jaar gebruik te hebben gemaakt van kpn niets doen alles wordt vanzelf van je rekening afgehaald en krijg bericht dat je automatische incasso wordt stopgezet Nog steeds geen bericht ontvangen wel de incassobureau

Ik betaal u de 54 euro waar u recht op heeft en ik een bericht kreeg dat de incasso stop wordt gezet

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN Internet

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN Internet nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Wim Hilbrink