Klacht: Afgesloten

op 07 december 2016 over KPN Internet in de categorie Internetproviders

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ben veel te snel Afgesloten binnen 20 dagen nadat ze geprobeerd hadden het van mijn rekening te halen zonder schriftelijke waarschuwing ja een SMS je en geen aanmaning ofzo omdat ik vaak te laat betaal maarja ik betaal toch? En dat te laat komt omdat het de 20e word afgeschreven en ik pas de 24 mijn loon krijg

Gewenste Oplossing:

Aansluiting zonder kosten

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN Internet

Reactie van de melder van de klacht Lennardvooys92

8 maanden geleden - gaan jullie er wat mee doen of niet ?? heb net al een beoordeling formulier gehad waarom en waarvoor

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN Internet nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht Lennardvooys92

8 maanden geleden - heb nu weer een een bevestigings link gehad die niet werk snap er echt niks meer van kan ik ook jullie beoordelen ?? vind dit echt jammer heb hulp nodig maar krijg dit jammer genoeg (noch) niet echt jammer :(

Alle klachten die gemeld zijn door Lennardvooys92