Klachten over KPN Internet

KPN is aanbieder van TV, Internet en telefonie diensten en is momenteel de marktleider in Nederland. KPN doet zijn best om iedereen de juiste diensten... Lees meer >

Statistieken van KPN Internet in de categorie Internetproviders

36 klachten gemeld
2.3 /10
105 stemmen
105

Tijdslijn

BORG wel betalen , maar niet retour krijgen

Klacht van op 02 november 2009 over KPN Internet in de categorie Internetproviders

In mei ontving ik op aanraden van een KPN medewerkster een Dongel en moet daarvoor €50,- borg betalen.In juli dongel teruggestuurd en verzocht de borg terugtebetalen. Vandaag 30-10-09 voor de 8ste keer telefonisch contact gehad met KPN met de vraag waar... Lees meer

Alles gaat mis!!

Klacht van op 20 oktober 2009 over KPN Internet in de categorie Internetproviders

Sinds februari 2006 heb ik internetplusbellen basis van KPN. Dit alles ging zeer voorspoedig weinig problemen gehad. Totdat mijn aansluiting naar beneden moest, omdat ik in het benedenappartement kwam te wonen. Heb hierna 2 maanden geen internetplusbellen gehad. Daarna kreeg... Lees meer

gratis onderling bellen stopgezet

Klacht van op 19 oktober 2009 over KPN Internet in de categorie Internetproviders

sinds augustus 2008 heeft hetnet gratis onderling bellen voor internetplusbellen abonnees afgeschaft. hierover is echt nooit gecommuniceerd. ik kom hier nu bij toeval achter en heb een jaar lang iedere maand dus bijna 10 euro teveel betaald. de enige reactie... Lees meer