Klachten over KPN Digitale TV

KPN is aanbieder van TV, Internet en telefonie diensten en is momenteel de marktleider in Nederland. KPN doet zijn best om iedereen de juiste diensten... Lees meer >

Statistieken van KPN Digitale TV in de categorie Digitale TV

19 klachten gemeld
2.8 /10
48 stemmen
48

Tijdslijn

Geen HD zenders kunnen ontvangen

Klacht van op 19 maart 2018 over KPN Digitale TV in de categorie Digitale TV

Onze HD zenders zijn niet bereikbaar. Op zaterdag17-3 contact met de Kpn opgenomen. Voor vandaag de 19e zou een monteur tussen 14.00 en 16.00 uur komen. Helaas geen man gezien. Om 18.15 opnieuw gebeld krijg ik een juffrouw aan de... Lees meer

Digitenne kaart

Klacht van op 01 maart 2018 over KPN Digitale TV in de categorie Digitale TV

Wij gebruiken voor 3 tv's boven in de slaapkamers 3 Digitennekastjes met kaarten erin. Toen mijn dochter een nieuwe TV kocht, konden we het kastje niet meer aansluiten. Daarover met klantenservice KPN gebeld. Zij stuurden 2 nieuwe smartcards op die... Lees meer

1e brief en meteen geblokkeerd

Klacht van op 27 januari 2018 over KPN Digitale TV in de categorie Digitale TV

Ik krijg vandaag 27-1-2018 een brief van kpn digitene dat ik geblokkeerd ben . Normaal krijg je eerst een factuur daneen herrinering enz daarna pas blokkeerd. Maar bij kpn niet De factuur heb ik ook niet gekregen ook geen herrinnering. Doordat ze dit niet... Lees meer

Op 15 oktober heb ik online besteling geplaatst op kpn website voor Digitene van kpn € 15,50 per maand met gratis gebruik van digitene ontvanger . Hiervoor heb ik foto van gemaakt .Na online plaatsing van overeenkomst heb ik opeens een... Lees meer

Streaming app iTV slecht ontwikkeld!

Klacht van op 11 november 2017 over KPN Digitale TV in de categorie Digitale TV

Ik heb ruimschoots de snelheid die nodig is voor de iTV app. Ik kijk Videoland zonder problemen alsook Netflix. Toch weet kpn een app te ontwikkelen die niet goed buffert. Waardoor er een irritant rondje in het midden blijft verschijnen.... Lees meer