Klachten over KPN Digitale TV

KPN is aanbieder van TV, Internet en telefonie diensten en is momenteel de marktleider in Nederland. KPN doet zijn best om iedereen de juiste diensten... Lees meer >

Statistieken van KPN Digitale TV in de categorie Digitale TV

23 klachten gemeld
2.8 /10
45 stemmen
45

Tijdslijn

1e brief en meteen geblokkeerd

Klacht van op 27 januari 2018 over KPN Digitale TV in de categorie Digitale TV

Ik krijg vandaag 27-1-2018 een brief van kpn digitene dat ik geblokkeerd ben . Normaal krijg je eerst een factuur daneen herrinering enz daarna pas blokkeerd. Maar bij kpn niet De factuur heb ik ook niet gekregen ook geen herrinnering. Doordat ze dit niet... Lees meer

Op 15 oktober heb ik online besteling geplaatst op kpn website voor Digitene van kpn € 15,50 per maand met gratis gebruik van digitene ontvanger . Hiervoor heb ik foto van gemaakt .Na online plaatsing van overeenkomst heb ik opeens een... Lees meer

Streaming app iTV slecht ontwikkeld!

Klacht van op 11 november 2017 over KPN Digitale TV in de categorie Digitale TV

Ik heb ruimschoots de snelheid die nodig is voor de iTV app. Ik kijk Videoland zonder problemen alsook Netflix. Toch weet kpn een app te ontwikkelen die niet goed buffert. Waardoor er een irritant rondje in het midden blijft verschijnen.... Lees meer

monteur niet komen op dagen

Klacht van op 18 augustus 2017 over KPN Digitale TV in de categorie Digitale TV

Hoi, 3 augustus jl zou er een monteur komen om kpn aan te komen sluiten hij zou tussen 08:00 en 10:00 uur de boel aansluiten. Tot mijn verbazing was deze monteur er om 12:00 uur nog steeds, zodat ik zelf maar... Lees meer