Klacht: kpn abuse team

op 03 oktober 2011 over KPN Internet in de categorie Internetproviders

beste mensen,

Woensdag 28 september heeft KPN mij in quaraintaine geplaats, dwz iedere keer dat ik op het internet wil komen, ik op een pagina van KPN kom met de mededeling dat ik buiten mij schuld om waarschijnlijk maar mischien ook niet bladie bladiebla.

Ik moest een antivirusprogramma downloaden en mijn pc (3 stuks) scannen

ik in paniek deze software gedownload want zeg nu zelf spam kinderporno oplichtingspraktijken trojans virussen dat wil je allemaal niet

alledrie de pc gescant niets kunnen vinden ik ondertussen mailen met abuse@kpn.nl, 1 keer per dag krijg ik een email terug van abuse@kpn.nl met summiere details (ik weet nog steeds niks)

telefonisch is deze afdeling niet bereikbaar

ondertussen bereikte mij het bericht dat ook mijn oom is afgesloten vanhet internet op dezelfde wijze als dat ik was, en nu weet ik 100% zeker dat mijn oom enkel kranten leest en een beetje naar onroerend goed kijkt op youtube muziek luistert

muziek films downloaden etcetra doet hij absoluut niet, of dat wij mekaars pc hadden geïnfecteerd zegt een medewerker van kpn.
ik mail zelfs niet met mijn oom wij doen hele andere dingen op de pc

ikzelf heb het idee dat er bij kpn iets mis is gegaan en dat ze dit op deze manier proberen op te lossen

ikzelf ben pisnijdig over de gang van zaken, ik heb dan ook direct mijn abonnement opgezegt en heb een abonnement aangevraagt bij een andere internetprovider

als ze mij van tevoren hadden geïnformeerd en verteld wat er aan de hand was mij hadden begeleid dan kan je nog zeggen dank je wel voor je hulp,

ik weet nog steeds de reden niet van afsluiting, mischien heb ik wel iets verkeerds gedaan I DON’T KNOW

frustrerend

ondertussen is mijn internet weer vrijgegeven, maar indien er weer iets gebeurt kunnen ze me stande pe in quaraintaine zetten

informatie over de reden van afsluiting
geen leugens maar echte informatie
wie wat waar hoe

Alle klachten die gemeld zijn door nakita
1.0
2011-10-03