Klacht: KERSTMARKT

op 04 oktober 2010 over Sligro Veghel in de categorie Kerstmarkt

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

IK KAN ME NIET AANMELDEN VOOR DE KERSTMARKT OP 4NOVEMBER
MIJN N IS K031064

Gewenste oplossing

IK ZIE DAT DIT PROBLEEM AL EEN PAAR WEKEN SPEELT EN DAT HET NOG STEEDS NIET OPGELOST IS, IK VINDT DIT WEL EEN SLORDIGE ZAAK SORRY VOOR DE ANDERS GOEDE ZAAK DIE JULLIE HEBBEN

Sligro Veghel

Heeft op 01 januari 1970 om 00:00 geantwoord

Geboden Oplossing:

Hartelijk dank voor uw opmerking.
De betreffende website werkt prima, dus technisch is er niets aan de hand. Het zou kunnen zijn dat u het internetadres (www.kerstmarktinveghel.nl) ingeeft in het zoekveld van een zoekmachine, bijvoorbeeld Google, in plaats van in het URL-veld van uw internetprovider. U vindt dit helemaal bovenaan in uw scherm.
Wij gaan er van uit dat het u op deze manier zal lukken en dat u óók via de website meldt dat de klacht is opgelost. Al is het maar om te voorkomen dat bij anderen dezelfde indruk ontstaat over onze klachtenafhandeling als bij u.

Bericht van van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Sligro Veghel in behandeling genomen

Bericht van van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Sligro Veghel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door REEKJES