Klacht: Kan geen code invoeren.

op 14 september 2012 over Lotto in de categorie Loterijen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Alles geprobeerd, maar een code invoeren is onmogelijk, daar er een tekst over de balk/ruimte voor de code is geplaatst.
Waarom? Op deze manier kan toch niemand meedoen !!!!

Ja, alleen als men de code opstuurd via een antwoord kaart.
Ik wil dit niet doen.
Ik wil gewoon via internet kunnen invoeren (we leven toch in 2012).

Gewenste Oplossing:

Dat lotto dit probleem oplost.Dusdanig dat iedereen gewoon via internet kan invoeren, zoals aangeboden.

Lotto

Heeft op 01 januari 1970 om 00:00 geantwoord

Geboden Oplossing:

De klant kan de nieuwste browser downloaden. Website werkt dan naar behoren.

Bericht van Lotto

2 jaren geleden - Geachte mevrouw Kainama, We vinden het zeer spijtig te vernemen dat u uw actiecodes op uw computer niet kunt activeren. Voor het activeren van uw actiecode is de nieuwste browser vereist. Indien u de antwoordkaart niet terug wenst te sturen, en ook niet telefonisch wenst te activeren willen we u aanraden om uw browser naar de nieuwste versie te updaten. Op de nieuwe versie van bijvoorbeeld internet explorer 7 werkt de site naar behoren. Onze excuses voor het ongemak. met vriendelijke groet, Klantenservice Lotto

Bericht van van Klacht.nl

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Lotto in behandeling genomen

Bericht van van Klacht.nl

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lotto een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door ameliajolien