Klacht: intrum.nl

op 19 mei 2013 over Intrum Justitia in de categorie Incassobureaus

sinds enkele maanden wordt ik lastig gevallen door intrum.nl die mij sms’jes sturen, dat ik een achterstallige betaling zou hebben bij t mobile. Ik heb nog nooit een t mobile gehad, het nr. waar de sms’jes naar worden verstuurd is van KPN.
Nu dreigen ze al met de deurwaarder, terwijl ik niet snap waar dit allemaal over gaat.
In het begin probeerde ik terug te bellen maar kreeg ik allerlei rare geluiden, bij het laatste smsje staat een tel nr vermeld, deze heb ik weer geprobeerd, maar weer geen contact.Daarbij komt dat ik nog nooit schriftelijk iets van ze heb ontvangen.

Ik zou graag zien dat men stopt met deze onzin, en dat intrum.nl schriftelijk mij benaderd.

Intrum Justitia

Heeft op 01 januari 1970 om 00:00 geantwoord

Op 11 september 2013 per e-mail afgehandeld.

Bericht van van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Intrum Justitia over deze klacht.

Bericht van van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb Intrum Justitia een herinnering gestuurd dat deze klacht nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Intrum Justitia in behandeling genomen

Bericht van van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Intrum Justitia een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Tiessina