Klacht: geld storten via automaat

op 16 juli 2013 over ING in de categorie Banken

26 Juni 2013 een storting gedaan van €1750,-.
de automaat telt €1550,-.
direct de baliemedewerker erbij en een zogenoemde CKA-klacht aangemaakt.
binnen 10 werkdagen word beloofd dat door ING contact met je opgenomen word om dit probleem op te lossen.

na 11 dagen nog geen reactie, dus terug naar het filiaal.

opnieuw een CKA-klacht aangemaakt, met de belofte binnen 48 uur reactie te krijgen.

3 dagen later nog niets, dus weer naar het filiaal.

baliemedewerker heeft gebeld met ??? en ??? en ??? enz. enz. geen idee wie hij aan de lijn had, maar ook deze jongen werd van het bekende kasje naar de muur gestuurd.

na enige telefoontjes verder, kreeg hij te horen dat er op het logbestand van de stortingsautomaat stond dat ik maar €1550,- heb gestort.

u raad het al, geld kwijt.

ik krijg een kladblaadje mee met een antwoordnummer en adres om een brief naartoe te sturen.

Wat ik simpelweg niet begrijp is waarom de ING deze automaat in gebruik neemt.

Wanneer ik een kauwgombal van 10 cent ga kopen, gooi ik mijn dubbeltje in de automaat, op dat moment heb ik de keus, wil ik deze kauwgombal of wil ik hem niet.
Ik besluit om deze niet te nemen, en kan op een knopje drukken en krijg mijn dubbeltje terug.
Deze ingenieuze automaten van de ING geven je deze optie dus niet.

Zodra het luikje dicht is, is je geld weg.

Waarom zit er in gods vredesnaam een knop annuleren op deze machine als je geen optie tot annuleren krijgt, om je geld terug te krijgen en zelf na te tellen.

Nu ING dus het genoegen neemt met deze incomplete automaat met het risico dat deze automaat verkeerd telt, moeten ze naar mij idee ook de verantwoording nemen om het geld terug te geven aan de klant.

diefstal vind ik het.

en daar betaal ik €5,- stortingskosten per storting voor.
een automaat waar ik de handeling zelf doe en niet betrouwbaar is.

mvg

Mijn eigen €200,- euro terug op mijn rekening, en een excuus van de ING.
en dat alle automaten de optie "annuleren" krijgen.

ING

Heeft op 01 januari 1970 om 00:00 geantwoord

Naar aanleiding van jouw klacht heeft mijn collega op 16 juli telefonisch contact met je opgenomen om de klacht inhoudelijk te bespreken. Ik raad je aan voor vragen met mijn collega in contact te blijven. Uit privacyoverwegingen kan ik via dit medium niet inhoudelijk op de klacht ingaan.

Vriendelijke groet,

Marlies
ING Webcare team
www.ing.nl/webcare

Bericht van van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar ING over deze klacht.

Heeft op 16 juli 2013 om 13:21 geantwoord

er is nog geen oplossing, zodra de €200,- op mijn rekening bijgeschreven is, zie ik deze klacht als opgelost.
er is alleen telefonisch contact geweest dat het in behandeling is genomen, en de klacht serieus genomen word door ING.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door ING in behandeling genomen

Bericht van van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat ING een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van van Klacht.nl

1 jaar geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van ING beoordeeld.

Reactie van de melder van de klacht van Hoeven

11 maanden geleden - inmiddels 1maand verder en nog geen oplossing voor het probleem met de storting. geen 200 euro op mijn rekening, geen telefoontjes van ING hoofdkantoor, geen contact met wie of wat dan ook die dit probleem zouden gaan oplossen. bel je naar ING Klachtennr 0900-0933 kunnen ze je niet helpen en krijg je te horen dat dit opgelost moet worden met het filaal waar de storting gedaan is. ga je naar het filiaal, kunnen ze daar ook niets doen buiten je te vertellen dat de klacht in behandeling is. waarom word ik dan niet teruggebeld? zijn er dan zoveel klachten bij de ING dat deze afdeling alle klachten niet bij kan houden, en meer dan een maand nodig heeft om inhoudelijk op een klacht in te gaan.

Alle klachten die gemeld zijn door van Hoeven