Klacht: Indesit wasmachine kapot, reparatie wachttijd meer als een maand.

op 02 mei 2012 over Indesit in de categorie Electronica - Wasmachines

onze wasmachine ging voor de tweede maal kapot, uiteraard kan dat gebeuren. Wij bellen met Indesit , en er werd verteld dat er eerst iemand kwam kijken, (wachttijd een week) en zeer hoge voorrij kosten. Deze vertelde de lagers versleten waren en moesten besteld worden zoals de eerste keer. Aangezien ze de trommel lagers toen ook hebben gemaakt, valt dit onder reparatie garantie.
Daar dacht Indesit anders over zei kwamen weer met voorrijkosten en uurloon dat door de klant zelf betaald moet worden.

Wij weer wachten op de levertijd (meer als een week.)
Na veel contact en vast blijven houden aan de garantie, kon het via garantie. Dit omdat het Indesit bij wet een ondeugdelijk product heeft verkocht. ( Zelf ook dit probleem zie internet)

Maar nu toen kwam de monteur, en haalde de machine uit elkaar. Het bleek het verkeerde onderdeel. En dat de machine de vorige keer niet goed was gemaakt door Indesit zelf.
Het beton aan de voorzijde van de machine was hierdoor versleten. Deze moest besteld worden, en daar wachten we nog steeds op. We zitten nu een maand zonder wasmachine.. 34 dagen om precies te zijn… Schandalig

Machine komen maken, wachten meer als een maand of vervangen.

Alle klachten die gemeld zijn door media styling