Klachten over IKEA

Ikea is een Zweeds woonwarenhuis wat uitgegroeid is tot een wereldwijde keten. Wie heeft er niet een Billy kast in huis of een keuken van Ikea?Helaas kan... Lees meer >

91% van alle klachten opgelost. Beoordeeld als nr. # 1 van 2 Woonwarenhuizen

91%
469 klachten gemeld
40 openstaande klachten
1 klachten in behandeling
428 klachten opgelost

Tijdslijn

fabricagefout

Klacht van op 04 februari 2016 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

Na samen met mijn echtgenote eindelijk de kast in elkaar gezet te hebben bleek dat aan de voorzijde op de hoek van de staander een fabricagefout te zien is. In het zicht dus (zie bijgaande foto's). Het lijkt me onredelijk de kast... Lees meer

pakket niet afgeleverd

Klacht van op 01 februari 2016 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

vandaag 01-02-2016 zou er een pakket worden bezorgd van de ikea met goederen die ik online heb gekocht en waar ik tevens bezorgkosten voor heb betaald!via postnl kon ik de dag van aflevering in de gaten houden. een email ontvangen dat... Lees meer

niet bezorgen bank

Klacht van op 31 januari 2016 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

29-01-2016 transport kast ,stoel en bank. Kast en stoel via trap bank moet via touw en blok ,transportheren weten hier niets van en doen niet aan hijswerk.Discussie met IKEA (De Heer Ronne) zegt sorry nieuwe afspraak 30-01-2016 van 11.00 tot 14.00.Om 13.00... Lees meer

Transportservice

Klacht van op 31 januari 2016 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

Wederom een klacht over de transport'service' . Tweede keer gedaan, tweede keer dat het mis gaat, wat een amateurs. Wij hebben twee Ektorp banken besteld, deze zouden 1 februari worden bezorgd. Op 30 januari worden we gebeld dat de bank helaas... Lees meer

33 consumers rate the complaint handling by IKEA with an average of 2.6