Klacht: Ikea gids

op 15 augustus 2013 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

Ik zet me flink in voor het milieu en zou zo ie zo nooit iets bij Ikea kopen.
Ik ga voor tweedehands.
Op mijn brievenbus zit een nee nee sticker en toch krijg ik die gids in de bus.

En nog een vraagje over dit formulier.
Ik moet (verplicht veld) hieronder mijn mening over Ikea geven betreffende (Snelheid, vriendelijkheid en oplossing).
Ik heb daar helemaal geen mening over want ik wil niets met Ikea van doen hebben.

Helemaal stoppen met het ongevraagd bezorgen van dit soort dingen.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door IKEA in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat IKEA een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

IKEA

Heeft op 16 augustus 2013 om 16:42 geantwoord

IKEA vindt het ook belangrijk om goed te zorgen voor mensen en het milieu. We werken er actief aan om de catalogus duurzaam te produceren. Hier kan je daar meer over lezen: https://bit.ly/16Xm1RD De catalogus wordt verzonden ‘Aan de bewoners van de ‘straatnaam + nr’ en ‘woonplaats’. Dat wordt beschouwd als officiële adressering en in zo’n geval werkt de Nee-Nee sticker niet, maar we hebben je gegevens doorgegeven. Je zou volgend jaar geen catalogus niet meer moeten ontvangen. IKEA Nederland

Heeft op 16 augustus 2013 om 17:31 geantwoord

Nee natuurlijk ben ik dat niet.
Het mag duidelijk zijn dat mensen met een "nee nee sticker" geen Ikea gids willen ontvangen.
Het trucje met het adres is dus uitermate milieu vervuilend.
Ik heb vandaag toevallig de pagina "publieke opinie" bij Facebook online gezet en die ga ik zeker gebruiken tegen dit soort milieu vervuilende praktijken indien u niet met een echte oplossing komt.

4 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van IKEA beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door artesis