Klacht: ik wil mijn abonnement opzeggen!

op 12 oktober 2012 over ECI in de categorie Boekhandel

vorig jaar had ik opgezegt, maar ik werd wederom gebeld door eci. voordat ik niet eens kon zeggen dat ik wilde opzeggen had ik een antwoord gegeven als ja, ben ik alweer lid geworden.het is een manier van eci om het op deze manier te doen denk ik. IK WIL GRAAG OPZEGGEN! laatste heb ik weer een bedrag van €100 euro aan de incasso betaald, maar ik heb niks gehad van eci, geen boek of een keuze bon. ik ben het echt zat! die €100 kon besteden aan leuke dingen met mijn kinderen!!!! nu heb ik weer een vrij keuze bon van €25 die ik moet betalen omdat ik een week te laat bent met bestellen. als ik wil bellen is het 80 cent per minuut, belachelijk!! ik wil niet meer betalen en GEEN LID meer zijn, nooit meer van mijn leven!

De oplossing dat ik niet meer hoef te betalen en GEEN LID meer ben bij ECI!en ik eis mijn geld terug die ik aan de incasso heb moeten betalen. k ga anders over tot gerechtelijk procedure, want ik heb een ja antwoord gegeven op een andere vraag en ik ben weer lid geworden. wat mij betreft als ze hebben geregistreerd, mogen ze het gesprek te voor schijn halen. ik wed dat ik geen ja heb gezegd op of ik wlid wilde worden of niet.

ECI

Heeft op 01 januari 1970 om 00:00 geantwoord

Contact opgenomen met de klant en een passende oplossing ondernomen.

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door ECI in behandeling genomen

Bericht van van Klacht.nl

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat ECI een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van van Klacht.nl

2 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van ECI beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door DilekOrman