Klacht: ik kan wel bellen maar niet gebeld worden

op 03 mei 2011 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

ik had gisteren al gemaild over het probleem dat ik wel zelf kan bellen maar niet gebeld kan worden als iemand mij beld krijgen ze heel iemand anders aan de lijn ! vanochtend ging ineens tot mijn verbazing de telefoon tele 2 aan de lijn klaarblijkelijk deed de telefoon het ineens ik blij fijn kan ik eindelijk gebeld worden :) nou de blijdschap was van korte duur want inmiddels is het weer hetzelfde verhaal alleen ben ik er nu wel achter gekomen wie er aan de lijn komt als ze me bellen die mevrouw heeft dus hetzelfde telefoonnummer als ik !! en zij is bij ziggo ???
kortom ik kan nog steeds niet gebeld worden en ik vraag me ernstig af en ook deze mevrouw hoe het nou zit met de telefoonrekening want we bellen klaarblijkelijk allebei met hetzelfde nummer …pfff

spreekt voor zich als ik eindelijk bereikbaar ben voor mijn family en vrienden in amerika want daarvoor heb ik de telefoon genomen zodat zij mij konden bellen ..

Tele2

Heeft op 01 januari 1970 om 00:00 geantwoord

Er is contact opgenomen met de klant. De klant had hetzelfde telefoonnummer als een Ziggo klant die klant is geweest bij ons. Hierdoor kregen sommige mensen onze klant en de andere de Ziggo klant. Er is uiteindelijk een nieuw nummer aangevraagd voor de klant.

Bericht van Tele2

2 jaren geleden - Beste hemel64, Erg vervelend dat je nog niet gebeld kunt worden! Ik ga dit opnieuw voor je uitzoeken en kom hier z.s.m. bij je op terug. Met vriendelijke groet, Danielle van Tele2

Bericht van van Klacht.nl

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Tele2 in behandeling genomen

Bericht van van Klacht.nl

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tele2 een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Reactie van de melder van de klacht hemel64

2 jaren geleden - beste danielle je had gezegd dat ik een beroep op je mocht doen als er nog problemen waren even het volgende nadat het probleem met de telefoon is opgelost krijg ik nu ineens een rekening van 210 euro nog iets gepresenteerd na bellen met de administratie en klantsevice ben ik niet veel wijzer even resume in okt zouden we aangesloten worden bij tele 2 dat werd uiteindelijk na problemen pas nov tele 2 zei toen dat okt uiteraard nietbetaald hoevde te worden en dat er in dec een verekening zou plaatsvinden waardoor ik dec maar de helft van de 35 euro zou hoeven te betalen ...mooi geregeld dacht ik ...vlak daarna raakte ik mijn baan kwijt na telefoonish contact met jullie werdt besloten internet etc even te stoppen tot ik weer een baan zou hebben en inkomen ik heb dus 2/3 maanden geen internet tv bellen gehad tot ik 3 weken geleden weer werdt aangesloten omdat ik weer een inkomen heb ...nu krijg ik dus deze rekening gepresenteerd waar ik niet wijzer van wordt en waar volgens de dame die ik heb gesproken okt en dec voledig op staan en dienen te worden betaald als wel de maanden dat ik volgens afspraak geen internet heb gehad uiteraard snap ik helemaal niets van en kreeg ik ook de mededeling dat ik weer wordt afgesloten totad ik heb betaald , ik ben het met het bedarg al niet eens dus hoe kan ik dit duidelijker maken dan dat ik hier nu neerzet de afspraken waren naar mijn mening duidelijk gemaakt bellen kan ik nu al niet meer de tv doet het ook niet en internet zal er ook zo wel uit liggen ik dacht ik laat het even aan u weten voor dat ik niet meer online kan ...

Bericht van Tele2

2 jaren geleden - Beste Hemel64, Vervelend dat er onduidelijkheden zijn ontstaan over een rekening die je hebt ontvangen. Ik heb je bericht doorgestuurd naar mijn collega, zodat dit nagekeken kan worden voor je. Met vriendelijke groet, Danielle van Tele2

Alle klachten die gemeld zijn door hemel64
5.0