Klacht: Onterechte incasso

op 23 november 2009 over Hotel Gold Card in de categorie Reizen Algemeen

Na telefonisch benaderd te zijn kreeg ik een grote enveloppe met 2 hotelvouchers en de hotelgold en zilvercard thuisgestuurd (en niet de ook toegezegde hotelgids).
De telefoniste had mij verzekerd dat als ik het pakket toch niets zou vinden en binnen 10 dagen terug zou sturen er niets aan de hand zou zijn.
Wat schetst mijn verbazing,ik kijk vanmorgen op de pc en zie ik dat er €153,95,- is afgeschreven ondanks dat ik het nog diezelfde dag had terug gestuurd!
Ik heb direct contact opgenomen met hun “klantenservice”op een schandalig duur 0900 nummer en werd mij om mijn telefoonnummer gevraagd en verteld dat ik binnen 5 minuten terug gebeld zou worden omdat hun systeem was
‘gecrasht’.
U begrijpt,ik zit nu nog te wachten.

Hotel Gold Card

Heeft op 01 januari 1970 om 00:00 geantwoord

Klacht dubbel geplaatst

Reactie van de melder van de klacht Banchy

4 jaren geleden - We zijn nu anderhalve maand verder en ik heb nu de tweede brief van een incassobedrijf genaamd Millrynd Holding B.V. ontvangen. Telefonisch 033-43334970 zijn zij niet te bereiken en ook op internet is er niet veel te vinden. Op de brief staat alles behalve de tekst gericht aan mij in het engels geschreven en zijn zij in Leusden gevestigd alleen als je Googled dan zitten zij weer in Twello met een heel ander nummer nl, 0571-262018 en deze is niet in gebruik. Iemand hier ervaringen mee? Ik wordt hier echt een beetje moe van en wil hier graag vanaf!

Bericht van van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Hotel Gold Card in behandeling genomen

Bericht van van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hotel Gold Card een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Banchy
0.0
2009-11-23