Klacht: Hollandsnieuwe internet doet het niet!

op 04 juni 2012 over hollandsnieuwe in de categorie Mobiele Telefonie

Ik ben al RUIM TWEE MAANDEN bezig om internet op mijn mobiele telefoon te krijgen. Ik zit sinds 23 december 2011 bij hollandsnieuwe. Eind maart is mijn telefoon gestolen, waarna ik een nieuwe simkaart heb aangevraagd. Deze is toen naar het verkeerde adres toegestuurd en vervolgens werd er weer een nieuwe simkaart opgestuurd. Alleen dit was al een slechte service, want je kunt ze maar niet bereiken!
Sinds ik mijn nieuwe simkaart in mijn nieuwe telefoon deed (Samsung Galaxy Y, zelfde als de gestolen telefoon), krijg ik maar geen internetverbinding. Het wordt elke maand wel gewoon van mijn rekening afgeschreven.
Als je ze dan eindelijk aan de telefoon krijgt, verwijzen zij naar de mobiele internetinstellingen die je handmatig kan invoeren via de hollandsnieuwe-site. Dit heb ik ondertussen ook al 100 keer geprobeerd. Daarna zeggen ze dat je je telefoon moet resetten. Ook dat al meerdere malen gedaan. Vervolgens kreeg ik een mail met een aantal vragen die ik beantwoord moest terug mailen. Dit heb ik gedaan. Een week later kreeg ik een mail, dat ze het ontvangen hadden en ze het zouden doorsturen naar de technische dienst en dat zij met mijn contact zouden opnemen als ze het antwoord hadden.
En u raad het al, ondertussen 3,5 week verder! Nog geen reactie. Ik heb weer gemaild en gedaan, totdat zij weer eens zouden terug bellen.
Dit gebeurde dan eindelijk (weer een week verder). Toen kreeg ik K aan de telefoon. Ik vertelde mijn probleem en dat ik al 2 maanden bezig ben om internet op mijn telefoon te krijgen en dat ik 2 maanden voor jan l*l heb betaald. Ik vroeg uiteraard of dat vergoed kon worden. Toen kreeg ik als antwoord: ‘Dat moeten wij later nog maar eens bekijken, als het opgelost is’. WEER een SLECHTE service!!!!! Vervolgens ging ze in het systeem kijken. Ik gaf aan dat ik alle mogelijkheden had geprobeerd. Ik ben nog steeds wachtende van de technische dienst. En wat blijkt, die mail is nooit bij de technische dienst aangekomen. Mevrouw K kon niks ervan in het systeem vinden en zei dat ik het nog maar een keer moest doen en zij zou weer zo’n (standaard) mail naar mij mailen die ik moest beantwoorden. Je wordt daar echt van het kastje naar de muur gestuurd. WEER geen oplossing van die lui. Toen ik dreigde om mijn contract te ontbinden, lulde zij er weer overheen. Wat een achterlijke lui daar zeg. Sjonge jonge. En einde telefoongesprek. Dus ik kon vervolgende de mail voor de tweede keer gaan beantwoorden. En nu maar hopen dat zij het wel naar de technische dienst koppelen. En vervolgens weer afwachten en niet kunnen internetten. De 23 deze maand zal het gerust wel weer van mijn rekening afgeschreven worden.

Ten eerste wil ik mijn geld terug. (twee tot drie keer het internetbundelbedrag) en mijn internet moet het z.s.m. doen. Anders wil ik het contract kosteloos ontbinden en overstappen op een andere provider.

hollandsnieuwe

Heeft op 01 januari 1970 om 00:00 geantwoord

Contact gehad per e-mail.

Bericht van van Klacht.nl

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door hollandsnieuwe in behandeling genomen

Bericht van van Klacht.nl

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat hollandsnieuwe een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door linsmurf