Klacht: Hoekbank kraakt en pluist. Ontevreden!

op 03 april 2011 over Pronto Wonen in de categorie Meubelwinkels

Ongeveer 2 jaar geleden heb ik een hoekbank gekocht bij Pronto Wonen.
Na een half jaar heb ik een klacht gemeld dat de hoekbank erg pluist. Vervolgens kwam er iemand langs en haalde de pluisjes weg met een apparaatje. En ik moest zelf ook maar zo’n apparaatje kopen.
Ik dacht dat het kraken gewoon nieuwigheid was.

Nu na 2 jaar kraakt de bank nog ontzetten en pluist hij ook nog steeds heel erg. Ik heb dus weer een mail geschreven aan pronto wonen. Er kwam wederom iemand langs. Het pluizen en kraken zou vanzelf weg gaan. Wanneer dan?? Ik ben niet tevreden. Dus heb ik onderstaande mail 19-02-2011 gestuurd. En tot op heden nog steeds geen reactie ontvangen.

Beste mevrouw Wildeboer,

Na het bezoek van uw medewerker wil ik toch nog reageren. Er werd mij verteld dat het pluizen van de bank vanzelf weggaat evenals het kraken. Ik vind dit toch niet normaal. Een bank hoort niet te pluizen en al helemaal niet te kraken. En wanneer gaat dit weg dan en kan mij dit gegarandeerd worden? Ik ken niemand die wekelijks zijn bank bij langs moet met een pluizendief. Volgens mij wordt de stof zo ook alleen maar dunner.
Dit is ook niet mijn eerste bank. Ik heb een bankstel van Leenbakker gehad en nooit zulke klachten mee gehad en ik verwacht van jullie betere kwaliteit. Zeker omdat de prijzen ook wat hoger liggen.
Ik ben dus niet tevreden over de afhandeling van de klacht. Het komt er op neer dat ik maar moet wachten tot het kraken en pluizen vanzelf maar ophouden.

Ik hoop dat u ons een andere oplossing kunt bieden.

Carin Visser

Ik was altijd een vaste bezoeker van Pronto wonen. Dat ze zo met hun klanten omgaan vind ik schandalig. Dit is overigens niet de eerste keer dat het mis gaat. Op de bank heb ik al een maand langer moeten wachten. Ik heb een lamp (!!) daar besteld waar ik weken op moest wachten en vervolgens was de lampenkap stuk. Ik kreeg die van het showroommodel. Ook geen korting of niks!

Gewenste oplossing

– kraken van de bank verhelpen en nieuwe stof
– of nieuwe bank naar eigen keuze van dezelfde prijs

Bericht van Pronto Wonen

3 jaren geleden - Geachte mevrouw Visser. Onze excuses dat de mail van 19 februari 2011 niet bekend bij ons was. Vandaag hebben wij u een e-mail gestuurd met o.a. informatie over pilling van stoffen. Met vriendelijke groeten, PRONTO WONEN GRONINGEN.

Reactie van de melder van de klacht C. Visser

3 jaren geleden - Het kraken van de bank is grotendeels verholpen. Voor Pronto Wonen is de klacht opgelost maar voor ons helaas niet. De stof is nog hetzelfde en dus even pluizig en lelijk.

Bericht van van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Pronto Wonen in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht C. Visser

2 jaren geleden - 5 december 2011 ontving een mail dat Prontowonen mijn klacht )wederom' in behandeling had genomen. Ik dacht: goh zouden ze dan nu toch met een gewenste oplossing komen? Tot op heden nog steeds niets vernomen. Slechte zaak en niet tevreden.

Bericht van Pronto Wonen

2 jaren geleden - Geachte mevrouw Visser, Wij hebben op of rond 5 december 2011 geen mail van u ontvangen en geen mail aan u verzonden. Kunt u de betreffende mail en uw klacht zenden aan info@prontowonen-groningen.nl ? Na ontvangst van deze mail zullen wij z.s.m. u nader informeren. U kunt ook bellen met mevrouw Wildeboer op 050 3130708. Met vriendelijke groeten, PRONTO WONEN GRONINGEN

Bericht van van Klacht.nl

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Pronto Wonen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door C. Visser