Klacht: Onterecht schade in rekening gebracht

op 05 november 2011 over Hertz in de categorie Autoverhuur

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bij het terugbrengen van de huurauto op de luchthaven van Weeze is ‘s morgens vroeg, om 5:30 uur, nog geen personeel van Hertz aanwezig. Geen controle derhalve van het correct inleveren van de auto. Deze is 100% correct en zonder schade ingeleverd. Toch een week later een claim van 155 euro ontvangen voor schade aan de buitenspiegel. En het geld is zonder verder overleg van de credit card afgeschreven. Schade moet 100% zeker door OF eigen medewerkers, of door een voorbijganger zijn veroorzaakt. Desondanks weigert verder te reageren op ingediende klacht. Hertz verklaard de huurder vogelvrij, ze hebben de macht in handen omdat je zonder credit card geen auto kan huren en dus ieder gewenst bedrag zonder meer kunnen claimen.

Gewenste Oplossing:

Acceptatie van de ingediende klacht en terugstorting van het onterecht afgeschreven bedrag. Dan moeten ze maar zorgen dat er controle is bij het afleveren van de auto, of verwacht Hertz dat de klant bij het afleveren rondom foto's gaat maken om zich zelf zo in te dekken tegen eventuele claims van Hertz?

Bericht van van Klacht.nl

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Hertz in behandeling genomen

Bericht van van Klacht.nl

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hertz een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door imagnoni