Klacht: Cadeaupas lekker weg, nergens staat een geldigheidsdatum

op 27 november 2012 over HEMA Lekker Weg in de categorie Reizen Algemeen

Afgelopen kerst hebben wij de cadeaupas lekker weg van HEMA gekocht. Lekker dachten wij! Maar omdat er dit jaar door omstandigheden niet aan een weekend weg gedacht is lag het pasje in de la. Nergens staat immers let op 1 jaar geldig of de vervaldatum. Ook aan de kassa is niet verteld dat de datum na 1 jaar verstrijkt, ondanks dat het dus, zoals op deze site te lezen is, voor veel mensen onduidelijk is. Nu ik wil kijken voor een weekend weg volgend jaar zie ik dat de bon binnen een maand op moet zijn. Schandalig want de bon heeft 160 euro gekost en zonder waarschuwing op het kaartje verloopt dus 160 euro wat voor ons veel geld is!!!

Graag zou ik de bon, tegen betaling willen verlengen met een half jaar. Ik weet nu dat ik dan binnen 6 maanden moet boeken. Ik vind het erg jammer dat het zo moet gaan omdat eigenlijk alle producten van de HEMA erg prettig zijn. Reden ook voor ons om bijvoorbeeld via HEMA dit soort bonnen te kopen, maar omdat de voorwaarden zo onduidelijk weergegeven zijn zal ons dit de volgende keer belemmeren. Jammer.

Alle klachten die gemeld zijn door marjoleinkemna