Klacht: Hairwavez

op 20 maart 2013 over Tommy Teleshopping in de categorie Teleshopping

Goedendag ,

Ik heb nu al 12 keer naar jullie Gébelt omdat ik me hairwavez terug wou sturen , ik had 2 hairwavez besteld ! Ik wou Het retouren en zou een mail terug krijgen die ik moest uit printen en bij het retour moest terug zenden die mail heb ik niet gehad, toen zouden ze een brief naar me huis sturen dat zouden ze nu al 3 weken geleden doen, en heb al 4 keer Gébelt en heb nog geen brief gehad, maar ik blijf aanmaningen krijgen ik ben het helemaal zat!!! Wat een slecht bedrijf ik zal nooit meer wat bij jullie bestellen dat meen ik echt , ben al 20 euro kwijt aan het bellen naar jullie!

Dat me belkosten terug betaald worden

Tommy Teleshopping

Heeft op 01 januari 1970 om 00:00 geantwoord

Telefonisch contact gehad met de klant. Er is een retour formulier per post toegezonden om het pakket te retourneren. Indien het pakket retour is verwerkt, worden de betalingsherinneringen stop gezet bij AfterPay.

Bericht van van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Tommy Teleshopping over deze klacht.

Bericht van van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Tommy Teleshopping in behandeling genomen

Bericht van van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tommy Teleshopping een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Chel21
0.0