Klacht: Voucher betaald maar nooit ontvangen

op 06 januari 2017 over Groupon in de categorie Coupon Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Eind november voucher gekocht als verjaardagscadeau voor wijnproeverij.
De betreffende aanbieder gaf aan dat er een minimaal aantal deelnemers moesten zijn. Helaas meerdere malen per mail geprobeerd niet gelukt.
Contact per chat gehad medewerker zou kijken of we geld terug konen krijgen. Voucher kon hij niet vinden. (Ik ook niet) bankafschrijving verstuurd als bewijs.
(Half dec). Na dik 2 weken niets gehoord te hebben, mail ontvangen andere medewerker; we zien dat de bon voor escape room al is gebruikt, dus geen geld terug. (Escaperoom? Het gaat om wijnproeverij)
Gebeld; meisje kon niets vinden en op dat moment niets doen, leidinggevende kon ik niet spreken. Tot op heden niets meer vernomen.

Gewenste Oplossing:

GELD Terug

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Groupon

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Groupon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door RowanG