Klacht: onduidelijkheid over reservering parkeren bij Schiphol

op 11 januari 2017 over Groupon in de categorie Coupon Sites

Ik koop een groupon voor het parkeren bij Schiphol bij hotel Hyatt. Vul de reservering in voor 19 jan. Alles ging goed. Ik krijg van Groupon een annuleringsmail. Probeer opnieuw een reservering in te vullen. Dit lukt maar er staat de tijd van 1.00 uur op ipv 6.30 uur. Chat met Groupon inderdaad er was een algemene annulering maar hij kon het mogelijk oplossen. Krijg een mail met opnieuw een tijd van 1.00 uur en 1 personen. Opnieuw chat met Clinton T. Hij vond het vreemd maar zou het controleren. Per mail nadien weer tijd 1 uur met de :opmerking 6.30 uur maar nog steeds voor 1 personen. Weer een mail verstuurd met de vraag of dit zo juist was voor een transfer voor 2 personen.
Krijg 2 dagen later weer antwoord dat ik het opnieuw moet inplannen wat ik reeds 2 keer heb gedaan. Geen antwoord of de tijd 6.30 vertrek naar Schiphol en 2 personen juist is. Ik wil op papier hebben dat het juist is voor ik straks te laat ben en mijn vliegtuig mis.

Graag per mail de groupon reserveringsbevestiging met de juiste gegevens op een zo kort mogelijke termijn

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Groupon

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Groupon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Bets Peeters