Klacht: Hele late levering van product (heb het nog steeds niet!)

op 07 januari 2017 over Groupon in de categorie Coupon Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb op 14 december een scheer gift set gekocht bij Groupon. In eerste instantie was het niet duidelijk vermeld dat de levertijd 14 kalenderdagen zou zijn, dus daar ben ik ontevreden over.
Maar mijn pakket is echter zelfs niet binnen die tijd geleverd. Ik heb nu nog steeds niks ontvangen (6 januari) . Ik heb meerdere keren contact opgenomen met de klantenservice. Via de chat werd het meerdere keren midden in het gesprek afgebroken, en via de mail waren ze uiterst onbehulpzaam.
Gisteren heb ik voor de vierde keer een e-mail gestuurd, dat ik het belachelijk vindt dat ik het pakket nog steeds niet heb dat ze me niet aan oplossing bieden. Dit wordt nu bijna beroven van mijn geld. Ik heb gevraagd om mijn geld terug te krijgen maar ze hebben niet geantwoord op deze e-mail.

Gewenste Oplossing:

Ik zou graag mijn geld terug willen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Groupon

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Groupon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Lizzy Kaat