Klacht: Groupon reageert nergens meer op…

op 09 januari 2017 over Groupon in de categorie Coupon Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Nou gebruik ik al jaren naar tevredenheid Groupon en ineens heb ik een probleem. Ik heb namelijk een product gekocht, deze zou ik via een duitse site moeten bestellen gebruik makend van de grouponcode. Op de duitse site kan ik de bestelling niet plaatsen want ze kennen mijn adres niet. Zij reageren niet op mijn contact en mijn duits is niet goed. Ik heb al 3 of 4 keer contact gezocht met groupon via info@groupon.nl en via het contactformulier, maar ik verneem totaal niets. Wat te doen?

Gewenste Oplossing:

Of levering van de producten (twee tabletholders) of mijn geld terug.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Groupon

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Groupon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door lindareitz