Klachten over Gemeente - Rotterdam

Hieronder vindt u een overzicht van klachten die gemeld zijn over Gemeente - Rotterdam in de categorie Gemeente. Bovenaan deze pagina staat het aantal... Lees meer >

Statistieken van Gemeente - Rotterdam in de categorie Gemeente

109 klachten gemeld
2.2 /10
122 stemmen
122

Tijdslijn

Mijn container is zonder brief of aankondiging vooraf niet geleegd ipv een kaartje met in het vervolg legen wij hem niet als hij omgedraaid staat zat er met deze warmte een briefje op met WIJ WISTEN NIET dat hij GELEGEEGD... Lees meer

Vlg de ophaalkalenderpapier zou de papierbak op bovengenoemde datum geleegd worden, maar dat is NIET gebeurd. De bak heeft vanaf 08.00 uur tm 16.30 uur buiten gestaan. Aangezien we op vakantie zijn geweest ( dus 1 X niet geleegd) was de bak... Lees meer

Zie bijlagen: Gisteren parkeer ik mijn auto en ging betalen bij een parkeermeter: kenteken 1 SAA 670 Belgische auto. Is 2x betaald €7 euro. Terwijl het eenmaal moest zijn. Zoals u het kunt zien in jullie systeem dat er voor... Lees meer

parkeren in het openbaar plantsoen

Klacht van op 10 juli 2018 over Gemeente - Rotterdam in de categorie Gemeente

met name tijdens de openingstijden van het Indisch restaurant aan de Prinsenlaan ter hoogte van no. 600 John Bruijnzeelpad word regelmatig in het plantsoen geparkeerd. Wellicht zouden stoepbanden of een groenstrook een oplossing zijn. Bekeuren lijkt mij ook prima, Lees meer

Maandag jl. klant gemeld.meldingnr 2996025. Tot op heden zitten de rolcontainers bij appartementengebouw 's-Gravenzicht nog propvol. De bewoners kunnen hun huisvuil niet meer kwijt. Aan het verzoek om ze te legen is geen gevolg gegeven. Lees meer

Klacht i.v.m dossiernummer 376115 Ik woon al 6 jaar aan de Groene hilledijk 169 a-2, 3073 AB, Rotterdam. Het pand bevat 1 studio ( waarvan ik de huurder ben) en drie kamers, waarvan ik vermoed dat alleen 2 verhuurd mogen worden. Dhr... Lees meer