Klacht: gelieve mijn niet meer te sturen

op 20 april 2013 over Courlux International in de categorie Oplichting

3109 AA Schiedam

Betreft: Niet gesloten overeenkomst

Kockengen 20-04-2013

Geachte heer/mevrouw,

Op 20-04-2013 ontving van ik uw bedrijf een contract/bevestiging van een gesloten een rekening.

[kies een mogelijkheid of vul zelf aan]

Ik heb met uw bedrijf nooit contact gehad en geen overeenkomst gesloten
Ik heb geen contact gehad, en niet ingestemd een gratis proefpakket te ontvangen.

Aangezien er geen sprake is van een door mij verrichte toestemming – ook geen mondelinge toestemming – welke nodig is om een overeenkomst tot stand te doen komen, beschouw ik het [de] door u toestuurde rekening en product als ongevraagd.

Zolang u niet slaagt een bewijs van mijn toestemming te verschaffen, zal ik mij niet gebonden achten aan het contract en niet verplicht zijn u iets te betalen.

Ik verzoek u om een reactie binnen twee weken na datum van deze brief en verwacht geen verdere rekeningen van uw bedrijf meer te ontvangen.

Sandra Rijken van Olst

ik wil niet meer lastig gevallen worden

Courlux International

Heeft op 01 januari 1970 om 00:00 geantwoord

Zojuist verzonden aan de klant:
Geachte mevrouw,

Hartelijk dank voor uw bericht. Onlangs zijn wij op de hoogte gebracht van deze website, vandaar dat u nu pas bericht van ons ontvangt.

De aanvraag voor de scheermesjes is gedaan via het e-mailadres XXXXX@gmail.com. Blijkbaar heeft u dit niet zelf gedaan, waardoor het erop lijkt dat iemand uit uw omgeving dit gedaan heeft.

U geeft, begrijpelijk, aan niet te willen betalen. In dat geval ontvangen wij graag het pakket retour. U kunt het pakket kosteloos retourneren aan Antwoordnummer 100, 3330 VB Zwijndrecht.

Mocht u nog verdere vragen hebben, dan kunt u ons op werkdagen bereiken op 0900-4564564.

Saskia
Courlux Klantenservice

Bericht van van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Courlux International

Bericht van van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Courlux International over deze klacht.

Bericht van van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over 5S nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Courlux International in behandeling genomen

Bericht van van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Courlux International een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door rexbo