Klacht: Geld wordt niet op rekening geschreven

op 01 november 2012 over ABN Amro in de categorie Banken

Geld wordt niet op rekening geschreven op 30 oktober is er door de uwv geld naar mij gestuurd op de juiste rekening.
dit is vaandaag nog steeds niet binnen.
omdat ik nog rekening had die betaald moesten worden heb ik maar besloten om mijn spaar geld naar mijn rekening te schrijven. ik heb dit gedaan en via het internet bankieren is de saldo van me rekening bijgewerkt. als k dan van de pin automaat geld wil opnemen geeft hij nog steeds een oude saldo aan en dat ik geen geld op kan nemen omdat bestedingruimte niet toereikend is.
ben 3 keer weg gestuurd met de mededeling dat ik moet wachten.
en nu ook de vierde keer. de klacht dien ik ook in via een pc die bij jullie in de filiaal staat.
mijn pas is vorige week zomaar door jullie geblokeerd en in beslag genomen precies waneer ik deze het hardst nodig heb.
nu naa een ruime wachttijd van een week heb ik eindelijk me nieuwe pas waar ik niks mee kan.
krijg van de ballie medewerker te horen dat ik nmischien beter het geld kan overmaken naar iemand anders zijn rekening :@ dit is toch te gek voor woorden!!!.
als ik aan jullie vraag of ik de geld dan niet beter naar een van jullie host passen kan overmaken wordt er flink tegen gestribbeld dat kan niet ik moet maar wachten.
echter blijkt het na het wachten nog steeds niet te werken en ben ik nu ook echt al mijn geduld op.
ik ben 2 maanden geleden hier ook al geweest met een andere klacht waar jullie niks aan hebben gedaan.
ik heb toen bij de rabonbank een bedrag van 70 euro opgenomen deze is wel afgeschreven maar nooit ontvangen door mij. later krijg ik van jullie te horen dat ik deze geld wel heb gehad heb. naar mijn gevoel zeggen jullie gewooon dat ik een leugenaar ben. De geld heb ik nooit ontvangen een vriend van mij die er toen bij was kan hiervan getuigen en ook op de camera beelden van de rabobank is dit te zien maar tevergeefs jullie hebben die zaak afgelsoten met de rabo bank en geven de rabobank gelijk dat ik de bedrag wel heb ontvangen terwijl dit niet zo is mijn zeventig euro is dus weg. daar kan ik hoog en laag naar springen maar redt ik niks mee op dus heb ik het daarbij laten zitten maar nu dit weer gebeurt en ik weer op de zelfde onbeschoofte manier wordt weg gestuurd. ben ik furieus sorry ga maar wachten.
ik sta op de punt juridische stappen tegen de ABN Amro te nemen. Heb de gesprekken bij de ballie waarbij ik door jullie niet geholpen wordt allemaal opgenomen en zal ook dit in mijn zaak gebruiken. jullie hebben nu weer de 5de kans om dit allemaal recht te zetten.

de enigste oplossing is dat ik per ditrect mijn geld ontvang.
jullie de case bij rabobank openenen en ik mijn 70 euro krijg waar ik recht op heb.
en schade vergoeding! want aan sorry heb echt niks voraal als deze niet gemeend is!
Wordt er niks met deze klacht gedaan zal dit ook gebruikt worden.

ABN Amro

Heeft op 01 januari 1970 om 00:00 geantwoord

Telefonisch contact opgenomen met cliënt. Klacht is inmiddels opgelost.

Bericht van van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door ABN Amro in behandeling genomen

Bericht van van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat ABN Amro een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door navaroxx