Klacht: Garantie

op 16 mei 2013 over Aldi in de categorie Supermarkten

Ik bood een paar weken geleden mijn Wolfgang smartphone AT-AS43D2 ter reparatie aan. Het RMA nummer 22112532.
De accuconnector was afgebroken. Ik kreeg te horen dat dit niet onder de garantie zou vallen, omdat dit zou vallen onder onoordeelkundig gebruik of i.d. Ik heb het toestel inmiddels weer ongerepareerd terugontvangen.
Ik meen uw standpunt te moeten bestrijden. Het is namelijk veel waarschijnlijker dat er sprake is van een fabricagefout. Bij het eruit halen van de batterij om er een nieuwe kaart in te plaatsen, bleek de connector niet goed vast te zitten en na terugplaatsing van de batterij geen goed contact meer te maken. Ik heb daarom de batterij er nog een keer uitgehaald om te kijken of ik hem er niet goed ingedaan had en daarna was de connector helemaaal los geraakt.
Het blijkt dus een niet goed bevestigde connector te zijn geweest, waardoor ik meen aanspraak te mogen maken op een reparatie van de telefoon die volledig onder de garantiebepalingen valt.

Een reparatie onder garantie

Bericht van van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Aldi

Bericht van van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Aldi over deze klacht.

Bericht van van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over 5S nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht Jetzebaas

10 maanden geleden - Inmiddels is de klacht tot volle tevredenheid afgewikkeld. Het gebruik van een officiële brief van de consumentenbond gaf daarbij de doorslag.

Alle klachten die gemeld zijn door Jetzebaas
0.0
2013-05-16