Klacht: minder behang op de rol als belooft

op 18 april 2010 over Gamma in de categorie Bouwmarkten

Omschrijving klacht

vorige week heb ik vliesbehang uit de collectie Jan de Bouvrie gekocht bij de Gamma( design no 4060-91 batch no. 926.1)
In het weekend vol goede moed begonnen met behangen. Bij het uitmeten van de banen bleek dat ik helaas geen 4 banen van 2.50 mtr uit de rol kon halen. De beloofde 10mtr die op de rol moest zitten was zeker 20 cm te kort. Met als gevolg dat ik een extra rol heb moeten aanschaffen.
Eenmaal klaar zat het behang er prachtig en strak op, zeer tevreden en blij was ik met de nieuwe look van mn slaapkamer. Helaas de volgende dag was het bang toch gaan krimpen waardoor er witte naadjes ontstonden.

Gewenste oplossing

een vergoeding in geld of kadobon.
En dat de klacht meegenomen wordt ivm productie. Meerdere mensen die dit behang gekocht hebben zullen hier tegen dit probleem aan lopen

Bericht van Anna van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Gamma in behandeling genomen

Bericht van Fenne van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Gamma een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Gamma

Heeft op 20 maart 2014 om 14:08 geantwoord

Deze klacht is afgesloten omdat de klacht gedateerd is. Indien u daar behoefte aan heeft kunt u contact opnemen met klantenservice@bouwmarktklachten.nl

Afdeling Klantrelaties

Alle klachten die gemeld zijn door Christien71