Klacht: funnytv.funnytime.nl

op 24 februari 2013 over CMTelecom in de categorie klachtmelden, SMS Diensten

sinds 29 oktober 2012 wordt er wekelijks € 4,132 afgeschreven van mijn Vodafonerekening ten laste van 2622429 van Gerding Servicebureau. Inmiddels is er in totaal € 57,85 betaald aan funnytv.funnytime.nl. Een voor mij onbekend fenomeen, waar ik absoluut geen toestemming ooit voor gegeven heb.

1 onmiddellijke stopzetting van deze afschrijvingen
2 een zo spoedig mogelijke terugbetaling van het bovengenoemde totaalbedrag op rekening 2622429 tnv gerding servicebureau

CMTelecom

Heeft op 01 januari 1970 om 00:00 geantwoord

Ontvangt u betaalde SMSberichten , of worden u bedragen in rekening gebracht voor mobiele content diensten? Klacht.nl is niet de snelste weg om dit stop te zetten. U kunt op www.smsgedragscode.nl en www.payinfo.nl rechtstreeks in contact treden met het bedrijf dat u de berichten verstuurt.

Indien u uw GSM nummer wilt blokkeren voor alle Premium SMS diensten in Nederland, kunt u dit doen via www.smsdienstenfilter.nl

Bericht van van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar CMTelecom over deze klacht.

Bericht van van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb CMTelecom een herinnering gestuurd dat deze klacht nog niet in behandeling is genomen.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door CMTelecom in behandeling genomen

Bericht van van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat CMTelecom een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door tanamela
0.0
2013-02-24