Klacht: funnytv.funnytime.nl

op 24 februari 2013 over CMTelecom in de categorie klachtmelden, SMS Diensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

sinds 29 oktober 2012 wordt er wekelijks € 4,132 afgeschreven van mijn Vodafonerekening ten laste van 2622429 van Gerding Servicebureau. Inmiddels is er in totaal € 57,85 betaald aan funnytv.funnytime.nl. Een voor mij onbekend fenomeen, waar ik absoluut geen toestemming ooit voor gegeven heb.

Gewenste Oplossing:

1 onmiddellijke stopzetting van deze afschrijvingen
2 een zo spoedig mogelijke terugbetaling van het bovengenoemde totaalbedrag op rekening 2622429 tnv gerding servicebureau

CMTelecom

Heeft op 01 januari 1970 om 00:00 geantwoord

Geboden Oplossing:

CM heeft contact opgenomen met de melder en de klacht is naar tevredenheid opgelost.

De betreffende klager had berichten ontvangen van een van de bedrijven die gebruik maakt van onze SMS techniek.

Ontvangt u betaalde SMSberichten , of worden u bedragen in rekening gebracht voor mobiele content diensten? Klacht.nl is niet de snelste weg om dit stop te zetten. U kunt op www.smsgedragscode.nl en www.payinfo.nl rechtstreeks in contact treden met het bedrijf dat u de berichten verstuurt.

Indien u uw GSM nummer wilt blokkeren voor alle Premium SMS diensten in Nederland, kunt u dit doen via www.smsdienstenfilter.nl

Bericht van van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar CMTelecom over deze klacht.

Bericht van van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb CMTelecom een herinnering gestuurd dat deze klacht nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door CMTelecom in behandeling genomen

Bericht van van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat CMTelecom een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door tanamela
1
0.0
2013-02-24
tanamela