Klacht: foutieve incasso

op 08 september 2011 over Temps L in de categorie Internetshops - Algemeen

Vandaag is er zomaar 64,13 van mijn rekening afgeboekt ?????
Door Temps l ….ik heb eerst moeten googlen wat dit voor bedrijf is, nooit van gehoord, dus zeker nooit wat besteld…
Gebeld met bedrijf, daar wordt gewoon gezegd dat ik het bedrag maar via de bank moet laten terug storten..
Bank gebeld, maar kan niet gestorneerd worden omdat het een eenmalige incasso is, bank zegt nee hoor mevr. temps moet dat zelf terug storten op uw rekening !
Temps l wederom gebeld, mevr. boos aan de lijn, ik boos aan de lijn…temps blijft beweren dat bank het moet terug storten…geven we fout toe, zien dat ik absoluut geen klant ben, en dat er in de administratie wat is mis gegaan, 1 cijfer van rekening weg gelaten waardoor het dus mijn rekeningnummer werd !
Maar terug storten : nee mevr. dit kan echt niet !!!!! belachelijk 65,- euro lichter als alleenstaande vrouw is een hoop geld….fout van hun kant en ik heb er sowieso al enorm veel kosten extra aan door het bellen met het bedrijf verdorie…
ben zooooo boos, wat zijn dit in vredesnaam voor praktijken, voor hetzelfde geldt had ik 1 miljoen euro op mijn rekening staan, en kunnen ze dat dus ook zomaar incasseren en zie maar eens dat je het terug krijgt !!!

Direct terug storten van mijn geld,onkosten vergoeding voor de gesprekskosten met mijn telefoon en een gigantische bos bloemen !!!!

Temps L

Heeft op 01 januari 1970 om 00:00 geantwoord

Helaas is telefonisch contact niet gelukt, derhalve een e-mail verstuurd naar de klant met het verzoek om contact met ons op te nemen. Wij betreuren het feit dat er destijds niet adequaat is gereageerd op het verzoek van mevrouw en wij willen graag een gebaar maken naar de klant. Wij zijn in het bezit van directe contactgegevens dus sluit ik deze case af.

Bericht van van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Temps L in behandeling genomen

Bericht van van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Temps L een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door zooboos