Klacht: Fotoboek foutmelding

op 25 juni 2013 over Albelli in de categorie Boeken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Tussen stap 3 en stap 4 krijg ik een foutmelding bij het maken van een fotoboek: EclSocketError.

Gewenste Oplossing:

Kunnen jullie mij helpen met het fotoboek succesvol te voltooien?

Albelli

Heeft op 01 januari 1970 om 00:00 geantwoord

Geboden Oplossing:

Gemaild op 26 juni 2013

Beste mevrouw/meneer Mestebeld,

Wat vervelend dat u problemen ondervindt tijdens het bestellen van uw fotoboek.
Dit kan een aantal oorzaken hebben, hieronder bieden wij u graag de stappen aan die u kunt nemen om dit op te lossen:

Ten eerste willen wij u aanraden via http://www.albelli.nl/download-redirect/fotoboeken/ onze laatste versie van het fotoboekprogramma te downloaden en te installeren.

Ten tweede kan het zijn dat dit veroorzaakt wordt doordat ons fotoboekprogramma verbinding met het internet probeert te maken, maar geen toegang krijgt. U kunt hiervoor uw firewall instellingen controleren en eventueel aanpassen via onderstaand stappenplan.

Windows Firewall:
1. Kies 'Configuratiescherm' in het menu 'Start'.
2. Klik op 'Systeem en beveiliging' en vervolgens op Windows Firewall.
3. Klik op 'Een programma of onderdeel toegang geven via Windows Firewall'.
4. In het venster 'Toegestane programma's en onderdelen' klikt u op 'Instellingen wijzigen'.

Mac Beveiliging:
1. Kies Apple-icoon > 'Systeemvoorkeuren'
2. Klik op 'Beveiliging' en vervolgens op 'Firewall'
3. Kies 'Geavanceerd'
4. Klik op de knop met het plusteken (+) en selecteer onze software in het dialoogvenster dat verschijnt.

Antivirusprogramma's:
Norton: http://stream.filecatalogue.com/filmpjes/firewall_norton.wmv
McAfee: http://stream.filecatalogue.com/filmpjes/firewall_mcafee.wmv
Kaspersky: http://support.kaspersky.com/faq/?qid=208284989
AVG: http://www.avg.com/nl-nl/faq.num-3489%23num-3489

Wanneer u gebruik maakt van een draadloze internet verbinding, is het aanbevolen een kabel aan te sluiten voor een stabielere verbinding. Daarnaast adviseren wij u een eventuele 'proxyserver' tijdelijk uit te schakelen.

Excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Albelli Klantenservice

Bericht van van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Albelli over deze klacht.

Bericht van van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Albelli in behandeling genomen

Bericht van van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Albelli een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door riichelm