Klacht: Van es deurwaarders weigeren contact

op 17 februari 2012 over Evides in de categorie Waterschappen

heel veel brieven en mails verzonden maar ik krijg gewoon geen reactie, ik heb gevraagd om het dossier, de klacht neergelegd bij Radar , oneindig veel mails en brieven verzonden, uiteindelijk zelfs een betalingsregeling voorgesteld ondanks dat de vordering niet correct is alles om maar contact te krijgen, maar wat doet van es…die schrijven je spullen op zonder te zijn binnen geweest en willen nu de 29e een openbare verkoop houden.Zou dat de rede nu zijn om gewoon nergens op te reageren?Om een moeder met twee kindjes lekker op de grond te laten zitten zonder lamellen voor de ramen want die schreef de man ook gewoon op net als de fiets van mijn zoon die in de tuin staat.Zag dat de man schijnbaar zonder mijn medeweten al eerder langs was geweest in een ander jaar en ook toen had hij al spullen opgeschreven, beetje bizar vind ik dat zonder een rede zomaar spullen van mensen gaan opschrijven voor het geval dat je het nog eens nodig mocht hebben.
Het betreft trouwens een geval over Evides die verkeerde info heeft gegeven aan van Es, daar heb ik veel over gebeld en gemaild maar ook die geven nu niet thuis, zelfs een man van Evides over de vloer gehad een jaar geleden en volgend die man ging het om een vergeten betaling die ik naar Evides moest overmaken, dat heb ik toen ook gedaan maar van Es ging gewoon door met geld eisen van rekeningen die allang waren betaald en waar ik ook bewijs van heb.
Dit is echt te gek voor woorden, kan dit zomaar?
schijnbaar wel, het lijkt wel de omgekeerde wereld, ik moet aantonen en ik kan geen mens bereid vinden om contact mee te hebben om het uit te zoeken, advocaat inschakelen en naar de recht stappen voor een procedure en een klacht indienen, dat ben ik nu aan het doen, maar accepteren doe ik dit niet, al is het voor mijn kinderen, die laat ik niet de dupe worden van een fout die Evides en Van Es maken!

Dat er naar eerlijkheid uitgezocht word waar de fout zit en tot die tijd opschorting van de zaak en als er toch betaald moet worden omdat de fout toch niet hersteld kan worden dan een fatsoenlijke betalingsregeling en een excuus van de zaakbehandelaar bij van Es!

Evides

Heeft op 01 januari 1970 om 00:00 geantwoord

Deze klacht is ingediend voor 2013 en wordt daarom gesloten. Is uw klacht nog wel actueel, dan horen we dat graag.

Met vriendelijke groeten,

Evides Webcareteam

Bericht van van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Evides in behandeling genomen

Bericht van van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Evides een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door suzannekke