Klacht: Behandeling door Evides en de wijze waarop met een klacht wordt omgegaan.

op 15 juni 2011 over Evides in de categorie Waterschappen

Ik heb sinds september 2010 een probleem met eerder genoemd bedrijf.
In de laatste actie die ik heb ondernomen, een klachtenmail verzenden, werd
niet gereageerd. Dit geldt overigens voor alle beloften en afspraken.
Hieronder treft u de tekst uit de verzonden mail aan.

Geachte heer, mevrouw, In september 2010 ontving ik een brief van Evides waarin werd aangegeven dat jullie nog geen aanmelding hadden ontvangen van voornoemd perceel. Ik heb vervolgens telefonisch doorgeven dat ik al sinds 2003 in dit pand woon en na de administratieve splitsing met Eneco onder voornoemd klantnummer bij Evides bekend ben. Uw klantenservice bevestigde dit en gaf aan dat de zaak daarmee was afgedaan. Tot mijn verbazing ontving ik in oktober 2010 weer een brief met het verzoek een aanmelding in te dienen. Op deze brief heb ik aangegeven dat ik al klant ben en onder vermelding van het klantnummer aan u geretourneerd. Uiteraard was hiermee de kous niet af. Op 3 december 2010 weer een brief van u gehad. Hierop heb ik weer de klantenservice gebeld en gesproken met de heer Ad Hendriks die ook weer bevestigde dat alles klopt. Hij gaf wel aan dat het waarschijnlijk de algemene wateraansluiting betreft. Ik woon namelijk in een flatgebouw. Kennelijk schrijven jullie in dat geval het appartement aan met het laagste huisnummer?! Hij zou er in ieder geval zorg voor dragen dat het ik niet meer zou worden aangeschreven. Ik was uiteraard niet verbaasd dat ik op 7 mei jl. weer een brief van jullie ontving. Dit keer gaven jullie aan mijn aanmeldingsgegevens te hebben ontvangen en dat ik onder klantummer 3311951 welkom wordt geheten. Vreemd. Wie heeft mij dan aangemeld? Ook worden er termijnfacturen op deze brief vermeld. Op 13 mei jl. wederom met jullie gebeld. Dit keer kreeg ik te horen dat een buitendienstmedewerker de zaak persoonlijk moest komen bekijken. Ik heb twee weken gewacht en uiteraard niets gehoord. Op 30 mei jl. heb ik weer gebeld. Dit keer met de heer Cicil. Ook hij kon de zaak niet oplossen en merkte op de buitendienst in te schakelen. Natuurlijk heb ik afgelopen week niets meer vernomen. Voor een bedrijf dat service volgens jullie site zo hoog in het vaandel heeft staan, vind ik de behandeling tot nu toe maar bijzonder treurig. Evides heeft een intern probleem weten te verheffen tot een langlopende soap waarvan een klant de dupe is. Het behoeft geen nader betoog dat ik er van mijn kant alles aan heb gedaan deze zaak op te lossen.

Kunt u nog iets voor mj betekenen?

BVD

Zie klacht.

Evides

Heeft op 01 januari 1970 om 00:00 geantwoord

Deze klacht is ingediend voor 2013 en wordt daarom gesloten. Is uw klacht nog wel actueel, dan horen we dat graag.

Met vriendelijke groeten,

Evides Webcareteam

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Evides in behandeling genomen

Bericht van van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Evides een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van van Klacht.nl

1 jaar geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Evides beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Tonny1
1.0