Klacht: espressomachine lekt weer

op 10 december 2012 over Philips in de categorie Electronica Merken

Koffiemachine HD 5730 lekt alweer water onder de machine, dit is voor de tweede maal in 2 jaar tijd en nu met kortsluiting!! Eerste keer werd de reparatie gratis hersteld nu valt het apparaat niet meer onder de garantie….service gebeld ophalen alleen kost al 80 euro dan komt de reparatie er nog bij, mag verwachten van zo’n duur apparaat( ruim 700euro) dat dit toch wel degelijk is.

reparatie gratis gemaakt, dit product is niet degelijk als het zomaar gaat lekken

Bericht van Philips

1 jaar geleden - Beste klant, Uit uw review kan ik opmaken dat u niet tevreden bent over uw espresso apparaat. Ik betreur het om te vernemen. Het zou niet mogen zijn, dat u een dergelijke klacht heeft met uw espresso apparaat. Ik wil u erop attenderen dat u op dit apparaat een garantie heeft van 3 jaar (na aankoopdatum). Als het apparaat binnen de garantie termijn van 3 jaar valt, kan het apparaat kosteloos worden gerepareerd. Eveneens zou het dan mogelijk zijn om een leentoestel te verkrijgen, voor de periode dat het apparaat wordt gerepareerd. Zodra de garantie termijn is verlopen, kunnen we het apparaat niet kosteloos laten repareren. Ik wil u adviseren om telefonisch contact met onze klantenservice op te nemen, mijn collega zal vervolgens met u de mogelijkheden doorspreken. U kunt de Philips klantenservice bereiken op het volgend telefoonnummer: 0900 202 11 77 (€0.10 c p/m) van maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 20.00 uur en op zaterdag van 09.00 tot 18.00 uur. Met vriendelijke groet, Philips Webcare

Philips

Heeft op 12 maart 2014 om 09:14 geantwoord

Dubbele post, zie klacht 305415.

Bericht van van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Philips in behandeling genomen

Bericht van van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Philips een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door mvdh61