Klacht: Erg onhandig dat er geen kaartje zonder datum gekocht kan worden.

op 21 oktober 2013 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Erg onhandig dat er geen kaartje zonder datum gekocht kan worden. Van tevoren een kaartje kopen kan niet meer. Als ik een kaartje met datum koop en de reis gaat niet door dan ben ik het geld kwijt. Dat is ook de reden dat ik nooit e-tickets koop. Waardeloos.

Als er zowel een e-ticket als aan de kaartautomaat een kaartje zonder datum gekocht kan worden.

NS

Heeft op 01 januari 1970 om 00:00 geantwoord

Uitleg over het reizen met de OV-chipkaart. Kunnen reizen wanneer je wilt zonder een kaartje te kopen van te voren. Alleen zorgen voor saldo op de chipkaart. Dit kan vanuit huis geregeld worden.

Bericht van van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar NS over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

Bericht van van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Heeft op 24 oktober 2013 om 20:59 geantwoord

Ik en anderen blijven het onhandig vinden dat je gedwongen word om met de ov-chipkaart te reizen. Je moet voortdurend eraan denken om in en uit te checken terwijl je met een kaartje gewoon ontspannen kan de rest van de dag. Ook is het onhandig als je heel incidenteel met de trein moet. Ook vreemd dat deze klacht nu zogenaamd is opgelost terwijl voor mij het resultaat onbevredigend is. Zo is het niet zo moeilijk om veel 'opgeloste' klachten te krijgen.

Bericht van van Klacht.nl

9 maanden geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van NS beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door astridkoning