Klacht: Eindafrekening

op 09 november 2009 over EnergieDirect in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hallo, ik heb een klacht over Energie Direct. Ik ben overgestapt naar een andere energiemaatschappij,omdat ik niet tevreden was over de gang van zaken bij ED.Door omstandigheden had ik een voorschotnota niet op tijd betaald bij ED,ik heb direct geprobeerd het te regelen,maar alles moet bij ED via mail en als je telefoneert ben je 70 cent per minuut kwijt. Dus binnen een paar weken werd mijn openstaande rekening doorgestuurd naar Intrum Justitia,allemaal incassokosten en noem maar op. Ik heb toen bij ED uitgelegd dat ik waarschijnlijk nog geld tegoed had,omdat ik veel minder gas verbruikt had,dus als hun de eindnota opgemaakt hadden dat ze het dan konden verrekenen,maar zo veel e-mails en telefoontjes later door mijzelf en maatschappelijk werk,ben ik nog niks verder ,heb ik nog niet een eindafrekening en zijn ze volgens mij ook niet van plan die te maken,want iedere keer krijg je weer een ander antwoord. Ik ben al vanaf September bezig en weet nog steeds van niks,want ze zeggen dat ze zo lang nodig hebben om een eindafrekening te maken. Ik vind dit een schandalige gang van zaken.Ik heb waarschijnlijk nog geld van hun tegoed en heb gezegd dat dit verrekend kon worden met mijn openstaande vordering,maar hier gingen ze niet mee akkoord.Zij mogen dus zeg maar wel weet ik het hoe lang doen om iets te berekenen,maar ik moet wel op tijd betalen anders sturen ze het direct door naar een incassobureau,ik vraag mij af of dit allemaal maar zo mag.Ik vind het een corrupte toestand.Er moest ook een incassobureau zijn voor consumenten,want wij trekken altijd aan het kortste eind tegen zo n maatschappij.Kan hier niet wat aan gedaan worden???????

EnergieDirect

Heeft op 01 januari 1970 om 00:00 geantwoord

Geboden Oplossing:

Hallo,
Enige tijd geleden heb je op deze site een klacht geplaatst over energie:direct. Helaas kan ik aan het geplaatste bericht geen NAW-gegevens gevonden krijgen. Hierdoor is het voor mij niet mogelijk geweest om je klacht daadwerkelijk op te lossen.
Gelukkig zag ik dat je in een zelfgeplaatste reactie liet weten dat de klacht toch al was opgelost. Daarnaast is er nog meer goed nieuws, want sinds 1 april 2010 zijn de telefonische kosten voor onze klantenservice geen € 0,70 maar € 0,10. Een stuk klantvriendelijker!
Mochten er onverhoopt toch nog klachten zijn ontstaan, dan kun je altijd contact opnemen.
Jochem van energie:direct

Reactie van de melder van de klacht S. Bergsma

4 jaren geleden - Hallo, Hier ben ik zelf nog een keer.Ik heb maandag mijn klacht dus op deze site gezet en vandaag was het al opgelost.Hoe is het mogelijk,ik ben al vanaf begin September bezig om maar een antwoord te krijgen en nu is het in 1 keer klaar. Ik weet niet of het dus door klachtenradar komt,maar het kan bijna ook geen toeval zijn toch. In ieder geval toch maar bedankt. Groetjes Sylvia.

Bericht van van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door EnergieDirect in behandeling genomen

Bericht van van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat EnergieDirect een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door S. Bergsma
1
0.0
2009-11-09
S. Bergsma