Klacht: efteling-actie

op 30 september 2013 over Karwei in de categorie Bouwmarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Had producten aangeschaft waarbij de efteling kortingsactie op van toepassing was. Was mijnkarwei-kaart vergeten > kassiere gaf aan terug te komen met de karwei-kaart en de bon, dan werd dit alsnog geregeld (karwei-vestiging is 12 km van mijn woning)
Teruggekomen met bon en kaart bleek dit niet mogelijk te zijn > er volgde geen excuus voor de gedane toezegging, en er werd geen enkele oplossing geboden.

Gewenste Oplossing:

Wilde het gewoon laten weten > zal in het vervolg minder snel (of niet meer) een karwei-vestiging bezoeken.
Klantvriendelijkheid ver beneden mijn verwachting

Karwei

Heeft op 01 januari 1970 om 00:00 geantwoord

Geboden Oplossing:

we hebben er voor gezorgd dat de klant alsnog de benodigde codes heeft ontvangen

Bericht van van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Karwei over deze klacht.

Bericht van van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Karwei in behandeling genomen

Bericht van van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Karwei een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Heeft op 04 oktober 2013 om 15:45 geantwoord

Had bij de aankoop recht op slechts korting voor 4 kaartjes; kreeg via de klacht 6 kaartjes aangeboden. Een fijn gebaar > voel me in ieder geval serieus genomen.

Bericht van van Klacht.nl

1 jaar geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Karwei beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door oomes.koevoets