Klachten over Dynalogic

Lees meer >

93% van alle klachten opgelost. Beoordeeld als nr. # 6 van 11 Koeriersbedrijven en post

93%
470 klachten gemeld
1 openstaande klachten
30 klachten in behandeling
439 klachten opgelost
2.2 /10
627 stemmen
627

Tijdslijn

ik heb 2 rolgordijnen besteld van 210 cm lang maandag 1 rolgordijn ontvangen 1 niet meer te vinden dinsdag zou de tweede afgeleverd worden echter dinsdag geen dynalogics woensdag weer gebeld nu zou men donderdag komen en ja hoor donderdag dynalogics echter met... Lees meer

Heb reeds al 3 afspraken gemaakt maar mijn bestelling is nog steeds niet geleverd. Veel beloftes en excuses. Als bedrijf zou beschaamd zijn om zulke slechte service te leveren. Vraag me zelfs af hoe deze kan blijven bestaan als bedrijf in deze slechte... Lees meer

Belachelijke service en onduidelijkheid

Klacht van op 06 april 2018 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Mijn telefoon is een aantal weken geleden ter reparatie aangeboden. Een aantal dagen geleden hierover bericht gekregen dat de reparatie helaas niet lukt, tenzij hiervoor een bedrag boven de 300 euro wordt betaald. Ik mag mijn telefoon ook terugnemen, dan wel... Lees meer

6 i.p.v. 1 dag aflevertijd.

Klacht van op 05 april 2018 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Op 30-3-2018 een bestelling geplaatst, een combimagnetron ter vervanging van een defecte. Met toegezegde levering de volgende dag! De bestelling is vanuit Bemmel en Kroon op 00.14 uur, 31-3-2018 op sorteercentrum binnengekomen. Door een reeks van herhaalde interne fouten op... Lees meer